פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוגזמים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
תבוא עליכים הברכה באתר זה
בינואר שנה שעברה טסטי לתיאלנד ,וכמו כל אחד עשיתי ביטוח נסיעות וגם פתחתי את הטלפון לאפשרות שיחות נכנסות ויוצאות
מאחר שזו הפעם הראשונה שיצאתי לחו"ל לבד (השארתי אשא דואגת ואמא חולה)
ביקשתי מהמוקדן של אורנג' חו"ל לשלוח לי בפקס הסבר לגבי השימוש בטלפון בחו"ל
מיותר לציין שהפקס הזה לא הגיע עד היום ,
ומה שקרה הוא שהגעתי לתיאלנד ולא הבנתי מה עושים עם הטלפון
חייגתי למספר שנתנו לי הקשבתי למענה קולי ולא ניתן לשמוע כלום גם כשניכנסתי למקומות שקטים
יש לי הרגשה שזה מכוון בכדי שאנשים יעיגו בחיוג ישיר ולא דרך קוד חסכון
היום אני מבין לאחר שהשנה יצאתי עם מכשיר של פלאפון
סה"כ עלות השיחות בחו"ל הסתכם ב-1800 ש"ח
חיוב מוגזם סוג הנזק :
לזכות אותי לפחות ב-30% פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר וקנין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה