פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:




מכתב בו פירוט הבעיה שנשלח לכל מיני גורמים בחברת אורנג':

במשך השלוש שנים האחרונות הייתי לקוחה של חברת פלאפון ולפני כשבועיים יצרו איתי קשר מחברתכם לשמוע פרטים לגבי מעבר לחברתכם(ראוי לציין שאין לי שום בעיה נגד פלאפון והקליטה והמכשיר שהיה לי ועדיין ברשותי ללא שום בעיות).
הגיע לביתי סוכן מכירות בשם יגאל מצליח אשר מכר לי שני מכשירים מסוג סמסונג 250E.
בתחילה לא שמתי לב לבעיות חריגות מכיוון שלא השתמשתי בו הרבה כי עדיין התקשרו אלי לפלאפון הישן של חברת פלאפון. שמתי לב שאני לא יכולה להתחבר לרדיו ולא יכולה לשלוח תמונות מולטימדיה או לקבל ולכן ניגשתי בנושא כפעמיים – שלוש למוקד אורנג שנמצא בישפרו סנטר מודיעין.
בשלב זה הוחלף כל המנגנון הפנימי של הפלאפון שלי.
מאותו רגע הפלאפון היה פשוט נכבה לי כל כמה דקות. ניגשתי שוב למוקד ובשלב זה הוחלפה לי הבטריה.
בשלב זה התקשרתי לסוכן שמכר לי את הפלאפונים וסיפרתי לו את הסיפור הוא הראה לי שאכפת לו ואמר שאצור איתו קשר עם יהיו בעיות והוא ידאג ("אפילו עם יצטרך להגיע עד אליי") לפלאפון חדש.

כל הזמן הזה אני מתקשרת למוקד 663* או למוקד 555* ומתלוננת כי אינני יכולה לקבל או לשלוח הודעות מולטימדיה . הם בדקו לי את ההגדרות, כיביתי הדלקתי כיביתי הדלקתי את הפלאפון ועדיין הבעיה בשלה. אני נוסעת במכונית, אני בבית, אני בגינה, וכל הזמן הפלאפון אומר תקלה ברשת, השידור נדחה וכו'...

מהרגע שהחלפתי והודעתי לכל האנשים שעברתי לאורנג' והחלטתי לסגור את הפלאפון התגלתה בעיה חדשה אין קליטה בשום מקום בבית רק בגינה.
שיחות לא נכנסות, שיחות נקטעות, אסאמאסים לא עוברים ופשוט אני מפסידה עבודה.
דיברתי עם ה555* והיא אמרה שתתן לי הצלצול הכפול עד לטיפול הבעיה. תעביר את הבעיה לבקר ועוד ועוד כאלה ואחרות ואף אחד לא חוזר אליי ומטפל בבעיה.
לידיעה כללית: אני עובדת מהבית – יש לי מכון יופי שעובד ממ"ד שנמצא בקומה הראשונה וצהרון בשעות הצהריים ולכן אני 95% בבית.
וזה גם אומר שלקוחה שמתקשרת ואני לא עונה או שיחה נקטעת היא פשוט מחפשת משהי אחרת וזה קרה בשבועיים האחרונים כמה וכמה פעמים בגלל הבעיות.

כשכבר אמרתי נואש החלטתי להתקשר ליגאל הסוכן הרי הוא אמר לי שהוא ידאג לי. במשך יום וחצי אני מתקשרת אליו והוא מסנן אותי. משאירה לו הודעות והוא לא חוזר ואז מתקשרת שיחה ממתינה ואחרי צלצול תא קולי "סינון"!!!. פשוט עלבון, עלבון לשירות ועלבון לבן אדם. לתת לו משהו ולהשאיר אותו קירח מכל הכיוונים.

לבסוף דיברתי עם בחור בשם מרק מ555* והוא נתן לי את הטלפון של דוד ארניס המנהל של יגאל.
הוא שלח אותי למוקד של אורנג בישפרו סנטר מודיעין לדבר עם אלכס גורגון מנהל הסניף ביחד עם בחורה מקסימה בשם סיוון הם ניסו לטפל בבעיה.
הם רצו לראות אולי הקליטה של הדור השני בעייתי ונתנו לי בהשאלה ל- 3 ימים טלפון של הדור השלישי. ובאמת בחלקים ספורים של הבית הקליטה סבירה אבל צעד בכיוון הלא נכון או בכלל בחדר עבודה ואין קליטה.
דיברתי שוב עם דוד ארניס והוא אמר שהוא ישלח פניה לרפיטר ושוב הגעתי למוקד במודיעין הם גילו שיש בעיה בקו שלי . לא רק בקליטה אלא בקו עצמו.
הם פתחו פניה לבקר לגבי בדיקת הקו ופניה לטכנאי לגבי רפיטר ובתם לב הטעו אותי ואמרו לי כי תוך 48 שעות יגיע לי טכנאי.
ביום השני צלצלתי פעמים ל555* וביקשתי שיבדקו את מצב הטכנאי. הבחורה אמרה שתחזור אליי ושום דבר.
בערב דיברתי שוב עם דוד ארניס והוא אמר לי בבירור שהטכנאי יגיע רק תוך 14 יום שאין מה לעשות.
אמרתי לו שיסדר לי לפחות את הצלצול הכפול. והוא אמר שהוא יטפל וכמו כן יבקש מאלכס גורגון מנהל סניף מודיעין ליצור איתי קשר לגבי הטעות אבל שום דבר.
ברבע לשמונה באותו היום אחרי יום ארוך של עבודה שוב הייתי צריכה להגיע למוקד ושוב להסביר שאם אין אני לי מי לי. ובמקרה סיוון היתה שם וטיפלה בי והפעילה לי את הצלצול הכפול שכרגע לשעה זו לא עובד.

אני מתוסכלת, עייפה, לא מרוצה וממורמרת ברמות שלא ניתן לתאר מכל התייחסות של חברת פרטנר שמתפארת באוזני כל בשירות שלה.

אני מפסידה אין ספור שעות עבודה, אני נגררת עם תינוקת בת שנה וחצי כל פעם בנסיעה למוקד שירות.
שיחותיי לא נענות, סוכני מכירות עושים מכירה וזורקים אותך לכלבים.

אני מבקשת שכל לשון של בקשה להפסיק להתעלם ממני.
אני מבקשת לטפל בדחיפות בעניין הרפיטר ולדאוג לי לקו נורמלי.
אני חייבת לפתור את הבעיות ובמהירות אני תלויה בפלאפון כי משם נכנסות לי עבודות.

אנא צרו איתי קשר בהקדם האפשרי.

רחל רוזט




עלבון אישי נוקב סוג הנזק :
החלפת מכשיר, פיצוי הולם ורפיטר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת רוזט על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה