פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קווי הסלולר שברשותי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א בתאריך הנ"ל נותקתי מרשת אורנג בשעה 12:00 בצהרים ללא שום התראה .
היות והינו בדרכנו לפגישה בחיפה לא היה לנו קשר וחשבנו שזה בגלל חוסר קליטה.
אני ואשתי עצמאיים וברשותנו ארבעה קווים ברשת אורנג',שלושת
ניתוק הטלפונים שלנו גרם לשני זוגות שהגיעו לצימרים שלנו לעזוב את האתר ולנסוע לישוב קרוב אחר ,היותולא היה ניתן להשיג אותנו למשך 3 שעות בטלפונים.
כמו כן פגישה עיסקית שלנו נידחתה למועד אחר ולא היתה אפשרות לשוחח איתנו בגלל הניתוק של הקווים שברשותנו.
בהגיענו לבית היתבררה הטעות ע"י נציג מחלקתשירות לקוחות וי אי פי של אורנג' שבטעות נותקנו מהרשת בגלל שידרוג שעשינו לטלפון בדור 3.5 החדש האומנם שאלתי?הכיצד נותקתי מהרשת ועדיין לא קיבלנו את הטלפונים החדשים?נמסר לי ע"י ניג אורנג' טעות אנוש ואנחנו נפצה אותכם ב 60 דקות חינם !!
האם אני כלקוח כל כך ותיק של אורנג' המספר יעד על כך זה מה שמגיע לי על ההפסד הכספי שנגרם לנו כתוצאה מטעות שלהם ????
בפניתי אליהם דרך האינטרנט וכתיבת מכתבים חוץ מזה שמאשרים את קבלת מכתבי לא שמעתי מהם כלום {מהאינטרנט} כך מהתלים בנו חברות הסלולר אין עם מי לדבר רק נציגים שלהם שחוץ מלתרתר אותנו כלוםלא קורה.
טלפונית אכן עונים לדבר עם מנהל מחלקת שירות שלהם צריך לחככוווווווות הרבה זמן.
כנראה שכחו פה מי זה המשלם עבור ההיתעצמות שלהם על חשבוננו הייתכן?
אני כאזרח מרגיש נפגע עד מאוד מהטיפול וההיתיחסות שלהם .
בתקווה שמישהוא יתעורר וישים לתופות האלו סוף. הרי זה לא ייתכן שאדם שמשלם במיטב כספו על שימוש בסלולר יהפוף לפרה חולבת של חברת אורנג' .
בתקווה שמישהוא שם למעלה ישם לב !!
אולי ע"י מחאתי הקטנה משהוא יתחיל לזוז אצלם..
בכבוד רב
אלבז גבריאל
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלבז על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה