פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה גדולה מאורנג נושא התלונה:
גבאי סיגל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
הדרור 68 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע נכנסתי לסניף אורנג באשדוד באיזור תעשיה ישן ,היות והמסך של הטלפון נשבר ,הבנתי שאין אחריות על שבר ולכן העלות היתה 150 ש"ח ,ושילמתי בלי היסוס ובלי להתוכח ,יום לאחר התיקון שוב אני מוציא את המכשיר מהכיס ולתדהמתי המסך נשבר,היות ואשתי בחודש תשיעי נאלצתי ליסוע עימה לבדיקות דחופות וזה לא היה בראש מעייני,נכנסתי ביום שלישי לסניף באיזור מגורי בר"אשלצ באיזור תעשיה הישן,אמרתי לפקידה שזה לא נראה הגיוני ואמרה אל תדאג נעשה משהו למחרת הגעתי והתאכזבתי בגדול ראשית נאמר לי שיהיה עלי לשלם 250 ש"ח יותר ממה ששילמתי ואין אחריות א"עפ ששילמתי מ"ס ימים לפני,יצאתי באכזבה גדולה עים פלאפון מסכן שהמסך עדיין שבור,אני ממש מאוכזב מחברתכן אני בכלל בחברת פלאפון משתמש כי קיבלתי מהעבודה הטבה,ברצוני להתנתק ממכן לאלתר אני ואישתי ולא רוצה לשמוע מכן,מ"ס הנייד שלי 054-2347225 ושל אישתי 054-2347221
דוד גבאי אפשר לתפוש אותי גם ב050-2347225 שזה הטלפון שנמצא בשימוש.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גבאי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה