פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ותרמית מגמתית של רשת אורנג' בנושא תעריפי חו''ל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף סופר-לינק ת''א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אומיד שהים, ובעיסוקי היני יבואן של מתנות וצעצועים.
בטרם טיסתי האחרונה לסין סרתי לסניף משווק מורשה ובלעדי של אורנג', רשת סופר-לינק, בת''א. ברשותי היה טלפון נייד שרכשתי כבר בעבר בסין, ומה שפשוט מאוד היה ברצוני לעשות הוא לפתוח את הקו/sim עבור שיחות מסין לארץ ובתוך סין בלבד, וזאת למשך תקופת שהותי שם (כעשרה ימים). ישבתי מול נציגת השרות, והסברתי והבהרתי בפניה חזור והבהר כי אני מעוניין אך ורק ב'דיל' עבור שיחות מחו''ל לארץ (היות וברשותי 2 ניידים של חברת פלאפון המשמשים אותי בארץ), כדי שאוכל לדבר משם בלא הגבלה ולא אצטרך לרכוש כל העת sim card סיני מקומי שיש להטעינו כל פעם מחדש. כאילו היו כל הסבריי לשווא וכאילו נפלו כל הצהרותיי על אוזניים אטומות, ולאחר מסכת הברבורים הרגילה של הנציגה, המליצה לי על תוכנית של 400 דקות תמורת 149 שח בלבד. ואכן נשמע אטרקטיבי. שוב חזרתי וביקשתי להבהיר כי מעבר לסכום זה איני מעוניין לשלם מאומה, והובטח לי כי כך אכן יהיה וכי עליי לבחור רק רשת בינלאומית להעברת השיחות, קוי זהב למשל... כמו כן הועילה בטובה להסביר לי לשם ידיעה כי התעריף על קבלת שיחות נכנסות מהארץ יהיה גבוה יותר.
(כמובן שבדיעבד מה שומסתבר הוא כי התוכנית תקפה אך ורק לשיחות בארץ, וכי בסניפים אלה של החברה כלל לא עוסקים בפן הבינלאומי. כמו כן הוסבר לי לאחר חזרתי לארץ כי לשם כך היה צורך ביצירת קשר עם המחלקה הבינלאומית של אורנג', שם אתה מקבל את התעריפים האמיתיים שגבוהים עשרות מונים מהתעריפים 'האטרקטיביים' המוצגים בסניף. אולם תדע זאת רק לאחר שתשוב, כי אחרת אתה פשוט לא תדבר בתעריפים אלה ויהי מה!).
ואכן לתומי, לאחר יומיים בלבד בסין, התקשרה אליי נציגת החברה, ממחלקת האשראי, והודיעה לי כי במשך יומיים אלה שוחחתי כבר בסכום של 1600 שח!!!
מובן שלאחר שהזדעזעתי ניתקתי מיידית את הקו.
מיד לאחר חזרתי לארץ ביררתי את העניין לעומקו - ומסתבר שכמותי ישנו מספר לא מבוטל של אנשים שסבלו מהטעיה ומהונאה דומה ע''י החברה. הגדילה לעשות ידיה של חבר טוב, שהפצירה שעבדה במחלקות אלה בחברה, ופשוט התפטרה לאור מקרי הונאה אלה ונקיפות המצפון שבעקבותיהם. מסתבר כי הדבר ברור כביכול לכול וכי ישנו קשר שתיקה חזק סביב העניין.
לאחר פניות חוזרות ונשנות למוקדי החברה, המתנות אין קץ על הקו, העברות בין נציגים שונים ומשונים, הועילו מהחברה להציע לי זיכוי מגוחך על סך של 400 שח...
כמובן שמייד סירבתי בטענה כי יש בידיי הוכחות מוצקות לצדקת דבריי וכי הדבר יוברר בביה''מש. מיד הבטיחה הנציגה כי תבדוק שוב את הנושא ותחזור אליי שוב.
על אף שנעשתה פנייה גם מטעם הסניף המדובר לנציגי החברה והובהר להם כי המדובר באי הבנה מלאה מטעמם וכי הצדק עימי במאת האחוזים, עדיין לא חזרו אליי מהחברה, וברוב חוצפתם אף שלחו לי חשבונית ובה סך כולל של 3100 שח!!!
(על שימוש בטלפון במשך יומיים בלבד - פשוט שערורייה)!!!
אני יודע שרבים מאלה שסבלו מבעיה זו בעבר פשוט התייאשו ונכנעו ועל כך גם בונים בתוך החברה. אולם גמור ונחוש בליבי שלא לוותר בשום אופן, ועל אף היותי עסוק מאוד פשוט לא אוותר!!! היני מאמין בלב שלם כי אוכל לזכות אף בפיצוי, אולם אסתפק לכל הפחות בכך שאשלם את מה שהובטח לי בלבד, ויותר מכך שאנשים רבים כמוני לא 'ידפקו' וייפלו בפח ובסבך הסברי התרמית של נציגי החברה.
אשמח מאוד לקבל את עזרתכם ואף לסייע ולהציף את העניין בגופי תקשורת נוספים. שמחתי לראות את תגובות הפונים, וכולי תקווה כי אוכל להצטרף אליהם במהרה.
בתודה מראש, אומיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לכל הפחות מחיקת החוב, פיצוי כלשהו יתקבל כמובן בברכה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה למוקד שירות הלקוחות באופן עצמאי. נציגי השירות פעלו לתת מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שהים על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה