|
|
|
|
|
|
הבטחות של נציג קשרי לקוחות לא מתקימות |
נושא התלונה: |
שפירא שמשון |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי שפירא שמשון וברשותי ארבע מכשירים לאחר שיחה עם נציג שרות לקוחות הובטח לי שאחד המכשירים יתוקן ללא תשלום למחרת ניגשתי ובקשו תשלום חזרתי לקישרי לקוחות והנציגה אומרת לא אמרתי מסקנה אני משקר אבל כדי שלא אכעס היא מוכנה לאשר לי תיקון חינם ואני חןשב שאם אני צריך לעמוד שוב למעלה משעה בתור עדיף שיהיה זה בחברה אחרת
|
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפניתו. אנו מודים למר שפירא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|