פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במקום שירות תיקונים (ולקוחות) - שרות שידרוגים בלבד (כולל התחייבות כמובן) נושא התלונה:
יזרעאלי גיל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כנראה שהמועד המתקרב של האפשרות לניוד המספרים (1.12) החל להשפיע על החברות הסלולריות, ולא לטובה...
במשך כחודש ימים ה-i mate jam שלי נכנס ויוצא למעבדת אורנג' ועדיין מסרב לעבוד כמו בן אדם. כל הזמן מנתק שיחות (כאילו נכנס למצב טיסה זמני). עשרות שיחות טלפון למוקד שירות הלקוחות, שעות של המתנה בתור במרכזי השירות, מכשיר שאינו מתפקד כחודש ימים ו..נחשו מה הפתרון היחיד של החברה המכובדת - שדרג והתחייב.
או שלא, אבל אז תכניס ותוציא את המכשיר כל יום יומיים ואנחנו נמשיך "לתקן" אותו והכל בסדר. אמרת שאתה רוצה מכשיר חדש/מחודש? מצטערים, אין כרגע במלאי. אנחנו מבינים שאתה לקוח עסקי וזה נכון שיש לך ביטוח ואחריות. נו טוב, ההסכם אתך מחייב אותנו לתקן את המכשיר ולא להחליפו. אז נשלח לך שליח (שוב..) כדי שייקח את המכשיר שרק אתמול החזיר לך מתיקון??
לא מעוניין? אז אולי בכל זאת תשדרג ונפתור את הבעיה?

פשוט לא יאומן !!! שדרג בכל מחיר!!! גם במחיר השירות הבסיסי..
אז נמאס לי ושלחתי בקשה לניתוק הקו.
שוב נציגים ומוקדניות וקשרי לקוחות ומי לא.
הפתרון הרי ידוע - שדרג. ש-ד-ר-ג. ש--ד--ר--ג. או שנשלח שליח.
אגב, ניתוק יעלה לך 2,500 ש"ח ובלה בלה בלה.
אתה רוצה מישהו יותר בכיר? יחזרו אליך מחר. עוד 24 שעות של מכשיר "תקול" (בעגה המקצועית שלהם) רק כדי לשמוע שוב את ההצעה המפתה - ש ד ר ג !!!!

ואז נשבר לי פתאום והחלטתי שאני מתכוון להלחם כמה שצריך.
הבן אדם משלם ביטוח 7 שנים תמימות, עבור מה בדיוק?
ואם אתם לא מצליחים לתקן את המכשיר ואם אין לכם מכשיר חלופי אז מצדי תתכבדו ותפתחו קרטון עם TYTN ותשלחו לי אותו עם אותו שליח חרוץ.
בחינם כמובן ובלי התחייבות, תודה.
אין צורך להכביר מילים על הנזקים שנגרמים ללקוח עסקי עם מחשב כף יד / טלפון שאינו תקין במשך חודש ימים, או על עלות נוספת כתוצאה מביצוע כל שיחה 6 פעמים. אבל את מי זה מעניין? הרי לא שדרגתי...


החלפת מכשיר במכשיר תקין פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יזרעאלי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה