פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות תיקונים (ולקוחות), רק שידרוג והתחייבות!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כנראה שהמועד המתקרב של האפשרות לניוד המספרים (1.12) החל להשפיע על החברות הסלולריות, ולא לטובה...
במשך כחודש ימים ה-JAM שלי נכנס ויוצא למעבדת אורנג' בגבעת שאול בירושלים ועדיין מסרב לעבוד כמו בן אדם. כל הזמן מנתק שיחות (כאילו נכנס למצב טיסה זמני). עשרות שיחות טלפון למוקד שירות הלקוחות, שעות של המתנה בתור, מכשיר שאינו מתפקד כחודש ימים ו..נחשו מה הפתרון היחיד של החברה המכובדת - שדרג והתחייב.
או שלא, אבל אז תכניס ותוציא את המכשיר כל יום יומיים ואנחנו נמשיך "לתקן" אותו והכל בסדר. אמרת שאתה רוצה מכשיר חדש/מחודש? מצטערים, אין כרגע במלאי. אנחנו מבינים שאתה לקוח עסקי ונכון שיש לך ביטוח ואחריות. נו טוב, ההסכם אתך מחייב אותנו לתקן את המכשיר ולא להחליפו. אז נשלח לך שליח (שוב..) כדי שייקח את המכשיר שרק אתמול החזיר לך מתיקון??
אולי בכל זאת תשדרג ונפתור את הבעיה?

פשוט לא יאומן !!! שדרג בכל מחיר!!! גם במחיר השירות הבסיסי..
אז נמאס לי ושלחתי בקשה לניתוק הקו.
שוב נציגים ומוקדניות וקשרי לקוחות ומי לא.
הפתרון הרי ידוע - שדרג. ש-ד-ר-ג. ש--ד--ר--ג. או שנשלח שליח.
אגב, ניתוק יעלה לך 2,500 ש"ח ובלה בלה בלה.
אתה רוצה מישהו יותר בכיר? יחזרו אליך מחר. עוד 24 שעות של מכשיר "תקול" (בעגה המקצועית שלהם) רק כדי לשמוע שוב את ההצעה המפתה - ש ד ר ג !!!!

ואז נשבר לי פתאום והחלטתי שאני מתכוון להלחם כמה שצריך.
הבן אדם משלם ביטוח 7 שנים תמימות, עבור מה בדיוק?
ואם אתם לא מצליחים לתקן את המכשיר ואם אין לכם מכשיר חלופי אז מצדי תתכבדו ותפתחו קרטון עם מכשיר TYTN חדש ותשלחו לי אותו עם אותו שליח חרוץ. בחינם כמובן ובלי התחייבות, תודה.

מאחר ושמעתי לאחרונה על כמה מקרים דומים של "שידרוג כוחני" החלטתי לבדוק אם מדובר במדיניות או במקרים בודדים.
אם הסיפור נשמע מוכר - אנא שלחו לי מייל [email protected].

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יזרעאלי על הבאת הנושא לדיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה