פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה גדולה מאורנג נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,אני כבר שלחתי תלונה לפני שבוע משום מה אף אחד לא הגיב,שמי דוד גבאי נייד 054-2347225 ,ברצוני לציין את אכזבתי מחברתכם,לפני שבועיים נכנסתי לסניף אשדוד באיזור תעשיה הישן ע"מ לתקן את הנייד,הבנתי שמדובר בשבר במסך ואין אחריות ועל כך שילמתי ללא היסוס,סכום של 150 ש"ח,אחרי יומים,אני מנסה להתקשר שוב אין מסך,היות ואישתי בחודש תשיעי ונאלצתי ליסוע עימה לבדיקה זה לא היה בראש מעייני,ולכן נכנסתי אחרי שבוע לסניף ר"אשלצ באיזור תעשיה הישן ע"מ לתקן את המכשיר,הפקידה ציינה בפני שהתיקון יהיה ללא תשלום היום ולא עברו הרבה ימים,למחרת הגעתי לקחת את המכשיר נאמר לי שלא כך הדברים,זה יהיה בעלות 250 ש"ח,גם יותר ממה ששילמתי וגם אני צריך לשלם,יצאתי באכזבה עים נייד שבור,יש לי למעשה נייד של חברת פלאפון שקיבלתי הטבה מהעבודה,רק שנשארתי בכל זאת עים הנייד שלכם כי נתנו לי תוכנית טובה,ברצוני להביע את אכזבתי הרבה,ואני רוצה להתנתק לאלתר מחברתכן,אני ואישתי הנייד של אישתי 054-2347221 .יש אפשרות להשיג אותי ב050-2347225 שהוא זמין מבחינתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר גבאי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה