פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רוצה לדווח על מקרה ממש מכפיש שחזר על עצמו שנית.
שידרגתי לפני שחודשיים וחצי בחברה למכשיר סמסונג שהובטח לי שפונקציות מסויימות קיימות בו אך הן לא , פניתי מספר פעמיים למרכז שירות לקוחות ובטלפון נאמר כי הן קיימות אך יש תקלה במכשיר פניתי למרכז שירות והן לא קיימות , יום למחרת בטימטומי נגשתי למרכז שירות ושידרגתי למכשיר אחר , ומכיוון שכבר שידרגתי ביקשתי מכשיר עם מצלמה טובה רדיו mp3 וכמובן אני הוספתי כסף, אותן פונקציות אינן קיימות לי במכשיר הם רימו אותי פעם נוספת שפניתי אליהם התבקשתי שנית להגיע למרכז שירות. במכשיר הנוכחי המצלמה גרועה הרמקול דפוק ואין רדיו כלל. והבעיה העיקרית היא מהשיר לבד לאינטרנט ואינו מתנתק אני צריכה לפרק אותו כי אינו מתכבה בכלל.
אני ממש מאוכזבת מהשירות ורוצה לדעת מה ניתן לעשות , זו חברה שאינה מתייחסת ללקוחות ואיני יודעת איך היא מתחשבת לחברה מספר 1 בשוק הסלולרי.
אני דורשת החלפת מכשיר ללא עלות ולא אני פשוט הפסיק את התשלומים על כל המכשיריםן שברשותי רימו אותי מספר פעמיים והגרוע מכל שאני משלמת הרבה כסף.
שלחתי לפקס לפני כשבוע ולא קיבלתי התייחסות.
חברות סלולריות לא חסר וחבל כי אני לקוחה ממש טובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר בלבד!!!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת גיאן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה