פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות אורנג' בפולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר דור 3 במרכז השירות של אורנג' בפולג. לאחר שהטענתי אותו והתחלתי להשתמש בו גיליתי שאיני מרוצה מתכונותיו ואני מעוניינת להחליפו במכשיר אחר. למחרת התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של אורנג' וניתקלתי שם בסירוב מוחלט לעזור לי בכל דרך שהיא.
הטלפון היה בשימוש כשעתיים בלבד, ובמרכז השירות לא ניתנה לי אפשרות מספקת לבחון את המכשיר ולהכיר את כל תכונותיו. כמו כן אני חושבת שלפי חוק אני אמורה להיות זכאית להחליף את המוצר תוך 14 יום מיום רכישתו.
כך נתקעתי עם מכשיר יקר להחריד, שאיני מרוצה לתכונותיו ואיני מרוצה כלל וכלל מהיחס לו זכיתי מחברת אורנג'.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר לי להחליף את המכשיר למכשיר אחר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת גנני על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה