פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות של אורנג' נושא התלונה:
טיומקין רומן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר שנת 2006 השתתפתי במשחק טלוויזיה וזכיתי במכשיר הטלפון וקו של אורנג'. כאשר קיבלתי מכשיר חתמתי על כך שמחיר המכשיר הנ"ל הוא 0 שקלים אך לא חתמתי על שום התחייבות. אחרי מספר ימים התקשר אלי נציג אורנג' ואמר שנפלה טעות בחלוקת קווים והמכשירים בין אנשים שזכו במשחק וביקש לתת לו מספר של קרטיס הסים שלי. תחילה לא השתמשתי במכשיר וכאבור חודשיים גיליתי שבחשבון הבנק שלי מחייבים אותי על שיחות ממחשיר טלפון שלא נימצא ברשותי. התקשרתי לאורנג' כדי להסב את תשומת ליבם של נציגי החברי לבעיה הקיימת אך הם לא התייחסו לפנייתי. ובינתיים סכום התשלומים עבור שיחות שלא ביצעתי הגיע למעל 1000 ש"ח. נאלצתי בכוחות עצמי לאתר את בעל המכשיר ההוא וקיבלתי ממנו חלק מהסכום. בינואר 2007 ביקשתי לנתק את הקו אך ענו לי שקיימת התחייבות. חזרו אלי ממחלקה הפיננסי, סיפרתי להם את הפרשה והבטיחו לי לבדוק את העיניין ולחזור אלי בהקדם האפשרי. אני מחכה עד היום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנתק סופי את כל הקווים הרשומים עליי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר טיומקין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה