פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בזמן אויר במקום פיצוי כספי. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.10.07 חברת אורנ'ג חסמו לי בטעות את מכשיר הטלפון.כשפניתי לשירות לקוחות. התנצלו בפניי וביקשו ממני לסור למרכז שירות בכדי לטפל בבעיה.
מכיוון שזה היה יום שישי השאירו את המכשיר לטיפול במעבדה.נתנו לי מכשיר חליפי ובקשו ממני לחזור ביום ראשון על מנת לקחת את המכשיר המתוקן.וכך עשתי.
ועקב כך נגרם לי נזק כספי.פניתי לאורנ'ג והציעו לי פצוי בזמן אויר שזה לא מקובל עליי.
אבקשכם לפצות אותי על הנזק שנגרם לי שלא באשמתי.
תודה
שמשון דוד
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דוד על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה