פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בנוגע לשרותי מכשיר נוקיה בשילוב GPS נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פנייתי למשרד התקשורת - אגף בכיר פיקוח ועקיפה ללא מענה כלל הנני פונה איליכם בתקווה שאוכל לקבל מענה

אודה להתייחסותכם,

רצ"ב המכתב בנדון:

הנדון : הטעיה בנוגע לשרותי מכשיר נוקיה בשילוב GPS

לפני כ 5 חודשים פניתי למרכז שרות של ORANGE בטלפון ושאלתי לגבי חיבור ל GPS דרך מכשיר הנייד שלי (נוקיה 6230) נאמר לי מפורשות כי אין כלל בעיה ועליי לגשת למרכז שרות כדיי לרכוש על מכשיר GPS שעלותו נאמדת בכ 400 ₪ חד פעמי ו 20 ₪ כל חודש.
פניתי למרכז שרות פתח תקוה כדיי לרכוש את המכשיר אך שם נאמר לי שהמכשיר שברשותי אינו תומך GPS ועליי לשדרג למכשיר מתקדם יותר מסוג נוקיה I6230 . נאמר לי שאחתום על התחייבות של 36 חודשים אך אקבל זיכוי דרך מספר הדקות כך שלא תהיה עלות בגין השדרוג.
הסכמתי לעסקה שהוצעה לי שידרגתי את המכשיר ורכשתי GPS . מכשיר ה GPS שלי לא היה תקין מיומו הראשון ולאחר שלוש פעמים שפניתי למרכז שרות לקוחות לתקן את המכשיר הציעו לי להחליף את המכשיר למכשיר מחודש אחר .לא הסכמתי לקבל מכשיר מחודש ביקשתי מכשיר חדש או שיבטלו את העסקה בגין השדרוג ויחזירו לי את המכשיר הקודם אשר זהה לחלוטין למכשיר החדש אשר ברשותי להבדיל משרות ה GPS אשר גם ככה אינו תקין מהיום שרכשתי אותו .לאחר סרובה של ORANGE נשאר לי לפנות רק איליכם בנושא האמור ולבקש את התערבותכם בנושא.
אנני מבין מדוע לאחר ששידרגתי את המכשיר כדיי לקבל את שרות GPS ולא זכיתי למכשיר תקין מאותו יום עליי לשלם על השדרוג וכן על השרות .
במצב הנוכחי אני רואה לנכון לבטל את העסקה הנ"ל כליל ומבקש את התערבותכם בנושא.
בברכה,
איתי נתן
054-8195634
רחוב האילנות 53 א'
כפר מעש
ת.ד 5142
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר נתן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה