פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי אופי הטיפול במקרה ע"י שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
שמי ליבוביץ אברהם, ואני לקוח בחברתכם מזה זמן רב.
לאחרונה התחלתי להשתמש בשירות אותו אתם מציעים ברשת האינטרנט שמאפשר מעקב אחר החשבוניות שלי.
במהלך בדיקת חשבונותי ראיתי כי לא קיבלתי החזר המגיע לי מתוקף קניית מכשיר (החזר של 50 שח במקרה והחשבונית נסגרה על יותר מ 200שח) ההחזר היה אמור להיות על שימוש בחודש אפריל(2007) של 201 שח והיה אמור להתקבל במאי (2007) התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לברר מדוע לא קיבלתי את ההחזר שמגיע לי, הסבירו לי כי חלה טעות וכי ניתנה פנייה למחלקה שמטפלת בכך ויחזרו אלי במהלך השבוע שלאחר מכן (איני זוכר את התאריך המדוייק) לאחר שבועיים וחצי, כיוון שלא קיבלתי תשובה, התקשרתי שוב
אך הפעם נאמר לי כי מגיע לי החזר רק אם דיברתי מעל ל200שח לא כולל המע"מ.
כיוון שאני בקיא בתנאי התוכנית שאני משוייך אליה הסברתי כי זה לא יתכן, לאחר שדנה בכך עם המנהל שלה, אמרה לי הבחורה משרות הלקוחות כי אני צודק וכי זה יטופל בהקדם.
היום (22/10/07) טלפנו אלי משירות הלקוחות, בחורה בשם הודייה, דיברה איתי ואמרה לי, בטון מתנשא, כי לא מגיע לי שום החזר וזאת בגלל
שבשקלול המחיר (של ה 200 שח) לא נכללים חבילות הטבה - ובאותו החודש היה לי חבילת הטבה להודעות ס.מ.ס ולכן החשבון היה פחות מ 200 שח ולא מגיע לי החזר ניסיתי להסביר לה שבשום מקום לא רשום זאת ואף אמרתי לה כי בזמן קניית המכשיר לא נאמר כל דבר על חבילות הטבה בשקלול ההחזר מה גם שלא רשום על כך בחוזה.
זאת ועוד נכנסתי באתר שלכם לדף ההצטרפות להטבה המדוברת ואין שם שום איזכור לגבי זה שההטבות לא נכללות בשקלול ההחזר.
(צרפתי קישור לדף ההטבה בתחתית העמוד )
יש לציין שהייחס שקיבלתי מהודייה היה מתחת לכל ביקורת, היא לא הפסיקה להרים את הקול ולא נתנה לי לדבר.
היא גרמה לי להרגיש כאילו אני מנסה לסחוט כסף וכי זאת אשמתי שאיני מבין על מה חתמתי.
בסופו של דבר אמרה לי כי המנהל שלה אישר לי החזר אך זאת מחמת הספק ,לדבריה - ואני אומר איזה ספק? באף מקום לא מצויין כי הטבות לא נחשבות בחישוב ההחזרים.
אני מאוד מאוכזב מרמת השירות שלכם, מרמת הסחבת שניתקלתי בה, איך יתכן שעובר כמעט חודש ללא טיפול במקרה שלי? איך יתכן שכל איש שרות לקוחות שלכם אומר לי משהו אחר, איך יתכן שאני ניתקל ביחס כה מזלזל מאנשי שירות הלקוחות שלכם, ואתם עוד מתיימרים בשירות המהולל שלכם.
אני עוד אשקול את עתידי כלקוח בחברה שלכם.


עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ותיקון הפרטים באתר של אורנג' פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ליבוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה