פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע לגבי קרינה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏יולי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מחברת אורנג' בסניף הראשי הממוקם מול קניון איילון בר"ג מכשיר סלולרי מתוצרת סנדו. מכיוון שיש לי מודעות רבה לסכנות הקרינה, ביקשתי ספציפית מנציג השירות לרכוש מכשיר בעל רמת קרינה נמוכה.
הנציג הציע לי מכשיר מתוצרת סנדו, וכשביקשתי לדעת את רמת הקרינה בו, הנציג התקשה לענות לי, חיפש על עלון המידע המצורף למכשיר ולא מצא, עלה למשרדים הראשיים וחיפש מידע על המכשיר בטלפון ובפקס לא מצא. כשחזר, אמר לי שהוא לא מצליח למצוא את המידע אך הוא יודע בוודות שמדובר במכשיר עם רמת קרינה נמוכה מאוד ביחס למכשירים אחרים.
מכיוון שהמכשיר הקודם , גם של אורנג', נשבר לי- חשתי בלחץ לרכוש מכשיר חדש וחתמתי על העסקה.
כעת, כעבור שנה וחצי התברר לי בשיחת חולין כי המכשיר שרכשתי הוא בעל אחת מרמות הקרינה הגבוהות בהשוואה למכשירים אחרים שהוצעו באותה עת ומוצעים עכשיו, דבר שהתאמת כאשר ביקרתי במשרדי אורנג' שוב.
חברת אורנג' סירבה לפצות אותי בטענה כי למנהל הסניף אין סמכות לאשר לי פיצוי, והדרך היחידה שבה אוכל לקבל פיצוי בעת החלפת המכשיר תהיה הגשת תלונה, כפי שאני עשוה ברגעים אלו.
הסתרת מידע סוג הנזק :
פיצוי והחלפת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יצחק חיים על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה