פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ממש לקוי ולא מקצועי נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1)ביום שישי האחרון ניגשתי לתקן טלפון שהמסך עם כתם+רמקול לא תקין
נאמר לי ע"י נציגת שרות שהיה ליכלוך מבפנים וזה טלפון יחסית חדש אז מדוע זה צריך לקרות
זה טלפון ממש חדש
2) יום ראשון 28/10/07
ניגשתי לרכוש טלפון חדש ברעננה
סניף גצלא
היגעתי בשעה 10/30
ויצאתי לאחר שעה וחצי רכשתי את הטלפון+כרטיס זכרון 1G
הגעתי הביתה והבת שלי לא יכלה להכניס נתונים נאמר לנו במוקד
שיש בעיה בכרטיס צריך להחליפו נסע ביתי החליפה כמובן חיכתה כ-שעה
חזרה הביתה ושוב לא תקין לאחר טלפונים למוקד+הרבה בלאגן
אני הגעתי ודיברתי עם המוקד שירות לאחר כ-20/דקות הבנו שיש בעיה אך ורק
הסבר לא מקצועי סתם התבזבז יום עבודה זמן ודלק ללא שום פתרון
פשוט בעית שרות וחוסר מקצועיות לחלוטין
אבקש פיצוי נאות לאתו יום עלוב
תודה קובי שדר
כספי ועלבון סוג הנזק :
החזר כסף על יום עבודה והתנצלות רצינית מצד תחנת שרות רעננה וטלפון חדש שהיתה תקלת מסך+זיכוי על דקות שלא שמעו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שדר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה