פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מספר24362 לא טופלה! ומר ניר בכר הגיב באתר זה כאילו היא טופלה! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונתי נגד אורנג' לא טופלה על אף ההבטחות החוזרות והנשנות, כולל של מנהלת שירות לקוחות. היא שוחחה עימי, הגענו להסכמה והיא היתה אמורה לחזור אלי עם סיכום שיחה ולוודא שהחשבונית מתעדכנת בהתאם. מאז לא שמעתי ממנה וכמובן שהחשבונית לא התעדכנה ואני עדיין משלמת פי 3 ממה שהסכמתי. נציג המכירות שפוטר הונה אותי ואורנג' מתנערת מאחריות ומשקרת לי כבר 3 חודשים שהנושא בטיפול במחלקה המשפטית וכו. לאחר שגם תלונה באתר זה לא נענתה, לא נותר לי אלא לפנות לערכאות.
הערה למפעילי האתר- מזינים אייקון של "תלונה טופלה" למרות שהיא לא טופלה, ועל ידי כך מוציאים מתוכן את מטרת האתר.
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הגברת פורת גולן ונתנה מענה לפנייתה. אנו מודים ללקוחה על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה