פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
השמע במכשיר הטלפון שלי התקלקל. למרות שאני משלם עבור אחריות "מורחבת" למכשיר, ולמרות שמדובר בתקלה טכנית נדרשתי לשלם כנגד התיקון סכום של 299 ₪.
יש לציין:
1. שהמכשיר שלם (ללא מכות או פגיעות כלשהן).
2. שהמכשיר פועל ואף מקבל ומוציא שיחות.

כשביקשתי ממנהל תחנת השירות בנתניה לקבל הצעת תשלום בכתב הוא סירב שכן מדובר ב- "מסמך משפט".
זה המקום גם לציין שמנהל תחנת השירות היה יהיר ושחצן. כך, לדוגמא, היתמם והתחיל את שיחתו איתי במילים "מה אפשר לעזור לך" למרות שקיבל עדכון מדויק וממושך קודם לכן (בנוכחותי) מנציג השירות על המקרה. כמו כן סירב להסביר לי את מהות התקלה "שכן אין לו ידע טכני". כשביקשתי את פרטיו הוא נתן לי רק את שמו הפרטי ורק לאחר בקשה חוזרת נתן גם את שם משפחתו.
פניה לנציג טלפוני (בזמן שאני בתחנה) לא הועילה אף היא (הנציג הטלפוני נתן לי מספר פקס לכתוב בו את תלונתי).

אורנג' חברה לא אמינה שאינה עומדת במילה אחת שלה. מהרגע שחתמת על הטפסים אתה, הלקוח, הדבר האחרון שמעניין אותם. אני ממליץ לכל מי שקורא כאן לעשות הכל כדי לא לעבוד עם אורנג'. מספר התלונות העצום מעיד יותר מכל עד כמה אני מקרה מייצג.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח לא ציין את מספרו ברשת orange ועל כן אין באפשרותנו לבדוק את פנייתו. נשלח למר דוד דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה