פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי ביותר. נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שרונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: חברת אורנג' - סניף מרכז שרונה.

אבי קנה פלאפון באותו הסניף, הגיע הביתה ולהפתעתו הפלאפון לא נמצא בקופסא.
ואפילו לא חשבו להביא לו את הניירת כמו בכל קנייה (זה חשוב מאוד).
*ניצלו את תמימותו ואי הבנתו בנושא.

הגענו באותו יום לסניף וכבר היה כמעט סגור אבל את הפלאפון קיבלנו.
למחרת באנו ודיברנו עם ה"מוכרת"(פירטי המוכרת לא לפרסום באתר), היא לא התנצלה, אמרה שזה יכול לקרות ואף רצתה שניקח מס' לתור,
אם קצת רעש ומאומה לא היה תור וקיבלנו את השרות הדרוש אבל לא מספק בכלל.
לסיכום: הרגשנו עוגמת נפש וזלזול בנו כלקוחות, למרות שאנחנו עם אורנג' 10 שנים.
בושה לחברת אורנג'.
*יש עוד הרבה מה לומר.
מקווה שנציג בכיר מהחברה יצור קשר להסדיר את העניין והנפש.

נ.ב
-הנושא לא ייגמר כאן.
-נחכה להסדר החוק החדש של מעבר המס' איתך לרשת אחרת.
עוגמת נפש, נזק כספי, סוג הנזק :
פיצוי אמיתי ובנייה חדשה של האמינות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מלץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה