פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטחות כוזבות!!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי התלונה ששלחתי לחברת אורנג בגין הפאלא המקולקל שמכרו לי הם הציעו לי לקחת פאלא במיחר מסובסד ו40 שקלים הנחה בחשבונית ואכן תוך 10 דקות מרגע ההסכמה התקשרה אלי נציגת שירות מכירות וביצעה איתי עיסקה ואמרה לי שאכן אני יקבל זיכוי כל חודש של 40 שקלים למשך 18 חודשים והנחה של 360 שקלים על המכשיר.
בחשבונית שקיבלתי לא קיבלתי שום החזר כספי של 40 שקלים וגם נציגת הלקוחות לא יודעת על מה אני מדבר.
אל תבטיחו סתם דברים תעמדו במילה שלכם.
כספי סוג הנזק :
תביאו לי את מה שהבטחתם לי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו של מר חוברה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה