פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הציע חבילת דקות על מנת לחסוך ובעצם שלמתי יותר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1-אני משדרג ומקבל החזר כספי על המכשיר הישן בשווי 180 שקל מחולקים ל 36 חודשים כלומר משלם במקום 29 ש"ח 24ש"ח אוקי בחשבוניצ הראשונה ההחזר עבור שני מכשירים היה ב פלוס + במקום להוריד הם הוסיפו אותו זה אחד
2- בכלל לא בקשתי חבילת סמס ושלמתי עבורב ובאותו חודש נשלחו רק 11 סמס אז אפשר להבין אני לא בעניין סמס כבר
3- לעניין הכי חמור בבדיקה מהירה של הנציג החרוץ מעלה שאני בממוצע מדבר כ 300 דקות שמשלם עבור כ 250 ש"ח הוא בא והציע לי חבילה של 400 דקות ב 129 יפה מתאים לי אבל הנציג החמוד לא הזכיר שבחילה זו הדקה לא מחולקת ל 5 חלקים של 12 שניות ולא אמר לי שבעצם אם אתה מדבר שינה היא מחושבת כדקה ממש עבודה בעניים זת אומרת שבעצם אני תמורת 400 שניות משלם 129 ש"ח אז בתום החודש אני שלמתי יותר גם על החריגה מעל ה 400 דקות "כאילו" וגם בעניין ה 20 ש"ח של האינטרנט שמשלימים סתם ולא משתמשים.
4- ולגבי חבילות ההורדה שהנציג דחף לחודש ראשון חינם על זה הוא קיבל בונוס כאילו מכר מוצר וכשאני בקשתי להפסיק את זה כנראה דיברתי עם נציג מסטול שכל מה שביקשתי לא נעשה באותו יום .
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ניקולא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה