פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כבוד לבנאדם שנפטר-וניסיון לחייב את המשפחה. נושא התלונה:
פפרני אולגה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ5 חודשים נפטר גיסי. בחור בן 24. יה מנוי בחברת אורנג'. יום אחרי הוא נפטר היה אמור לרדת חיוב של אורנג' על חודש שעבר. כמו כן היה עוד חיוב עד לחיוב בבנק (משהו כמו שבויעים-מאז שהחשבונית נסגרת ועד שהיא מחיבת) לגיסי היו 2 מכשירים, אחד שלו וחד של אביו. לבקשת המשפחה יצרתי קשר עם אורנג להמשך טיפול בקוים. נאמר לי שתןך 234 שעות יחזרו אלי מהמחלקה המיוחדת (כן כן יש להם מחלקה שמטפלת במקרים כאלו-שבפועל לא עושה כלום!!!!) לאחר 3 ימים חזר אלי בחור בשם יבגני מהמחלקה המיוחדת. נאמר לו שאני מעוניינת לנתק את הקויים היות וגיסי נפטר ולאביו קיים טלפון נוסף ואת זה הוא אינו מעוניין להעביר על שמו. אנחנו בני המשחפחה חשבנו לשלם את החשבון מכונתינו הטובות (חשבון בסך 1900 על חודש וחצי. גם חשבונית שלא נסגרה). הנציג אמר לנו חד וחלק שאנחנו צריכים לשלם את כל הסכום על השיחות. דיבר בצורה מזעזעת ומביישת כל חברה. נאמר לי שאם לא אעשה זאת יעביר את הנושא לטיפול משפטי (יום אחרי השבעה התנהלה השיחה). שבועיים אחרי מות גיסי היה לו יומולדת. מאורנג' הוא קיבל מתנה נפלאה: מכתב על שמו מעורך דין (כן כן הוא נפטר וטובעים אותו). ישר לעורך הדין ואמרתי לו שגיסי נפטר. ומה שאל אותי עורך הדין? "אז למה הם ביכלל נתנו לי לשלוח לכם מכתב לחייב אותו עם הוא נפטר?" משהו שמאוד גם אני רציתי לשאל את אורנג'. היתקשרתי ביקשתי מנהל-קיבלתי. המנהל היתנצל רבות-טיפול משפטי נעצר ויבגני שוב חזר אליי. שאלתי אותי את מי אתה תובע? ענה לי: את גיסך. את גיסי שנפטר!!!!!!! גיסי עדיין היה ילד לא היה נשוי ולא היו לו ילדים. לאחר בדיקה עם עורך הדין שלנו, אנחנו לא אמורים בכלל לשלם. שבנאדם נפטר ואין לו ילדים או אישה והוא מעל 18 לא מחייבים את המשפחה! החוב נמחק!! ועוד אותו יבגני ניסה "לבוא לקראתי" ואמר לי:"טוב תשלמו רק חצי". בלי בושה היה מתקשר אלי כל יומיים ושואל: נו מה? אחרי שכבר לא החזקתי מעמד אמרתי לו שאם עוד פעם יפנה הוא זה שיקבל מכתב מעו"ד על הטרדה. וזה באמת נעשה פנינו לעו"ד שלנו הגשנו נגדפ תביעה. שתדעו איך אורנג' מתיחסת ללקוחות שלה במקרים כאלו!!!! בושה וחרפה.
עלבון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בפתח הדברים, הצטערנו לקרוא על תחושתה של הפונה. לצערנו, פנייתה של אולגה, הגיעה ללא מספר orange בו הדברים אמורים. לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה