פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי בתעריפים ותנאים של תוכנית ועד עובדים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי אורנג במסגרת ועד עובדים, במסגרת וועד העובדים כ-200 מכשירים, על פי סיכום בין נציגי הועד לאורנג,' מחיר התכנית החודשי 50 ש"ח,60 דקות בחודש חינם, שיחות פנים ארגוניות חינם,
עד לפני 7 חודשים היה מתאם של חברת אורנג לשרותינו, מסיבה בלתי ברורה הופסקה משרת המת"ל ללא כל הודעה מוקדמת, ומאז בכל חודש משתנה המחירהחודשי וההטבות, מחיר התכנית קפץ ל-64 ירד, עלה, בלי שום הסבר הנראה לעין, חלק מהמכשירים זוכים להטבה של 60 דק' חלק לא, שיחות פנים ארגוני פעם חינם פעם בתשלום. שיחות עם נציגי החברה נענים בלך ושוב או הבטחות לתיקון המעוות שלא מתקיימות, התחיבויות וזיכויים מובטחים לא מתבצע, חיובים בלתי מובנים ובניגוד להסכם.
לפני כחודשיים הוספתי מס' ורכשתי מכשיר חדש, בשלב הרכישה לא נאמר לי מאומה על חיוב חודשי של 25 ש"ח עבור אינטרנט, (ועל כך מסכימים נציגי החברה) כשנוכחתי לראות את החיוב פניתי לשירות לקוחות אשר בבירור שעשה הצדיק את טענתי כי לא נאמר לי לגבי החיוב ויש בזה הטעיה, סוכם שאוכל לבטל את הרכישה, ואז נציג המכירות טען שאין ביכולתו לבטל והציע הטבה אחרת של רכישה נוספת בתנאים מיוחדים, כשניגשתי לבצע את ההטבה הנ"ל נאמר לי שאין אישור לבצע את ההטבה שהובטחה ע"י נציג מכירות, כשפניתי שוב לבטל את העיסקה נאמר שעבר זמן רב ואין אפשרות לבטל את העיסקה.
בקיצור אי עמידה בהתחיבויות, אי קיום הבטחות וסיכומים, גביה שרירותית ככל העולה על רוחם, ופניות לשרות לקוחות ולסניף מודיעין גררו אחריהם תשובות מתחמקות ודחיות של לך ושוב ללא סיבה.
אודה על עזרתכם בתיקון המעוות.
עגמת נפש ו סוג הנזק :
זיכוי הכספים שנגבו שלא כדין וחיובים שגויים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ביטון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה