פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"התשה" עד שידרוג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איילון, גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סיפורו של גיל יזרעאלי כאן מזכיר כשלים של "אורנג'" בטיפול במכשירים אצלי במשפחה.

הטלפון של בני נרטב בעת פעילותו ככבאי מתנדב. "אורנג'" ניסו לתקן ולא הצליחו. ביקור במעבדה העלה כי:
* הטכנאים שם אינם עובדי "אורנג'".
* אין ברשותם ציוד לטיפול ברטיבות (ספריי דוחה לחות, silica gell, desiccation chamber) ואפילו לא מיבש שיער.
* הם רוחצים את המעגל בכהל "כלשהו" (שאת שמו לא ידעו) ומתחילים להחליף רכיבים כשהמעגל _עדיין_רטוב_.
* המכשיר הושבת עקב "נזקי קורוזיה" אך בבדיקה שערכתי _לא_ נראו כאלה.

הביטוח אינו מכסה נזקי קורוזיה (אמיתיים או מדומים) ולכן -- כדי לא לפגוע ברוח ההתנדבות של הנער-- רכשתי עבורו מכשיר חדש במחיר 860 שקלים.

במקרה נוסף, בני השני ביקר כמה פעמים במעבדה עקב תקלת טעינה במכשיר אחר. גם כאן הסאגה נסתימה בשידרוג.

כמה חודשים קודם לכן אימם של הנערים נאלצה לשדרג את המכשיר שלה בעקבות "קורוזיה" וביקורים חוזרים במעבדה (אז עוד הייתי תמים ולא ביקשתי לראות את המעגל -- יתכן והיה שם באמת נזק קורוזיבי עקב טיפול כושל ברטיבות).

בירור עם מחלקת שימור לקחות ב"אורנג'" העלה כי החברה מעוניינת שיהיו ללקוחות מכשירים תקינים אך אינה ערוכה לטפל בהם כמקובל במעבדות רציניות (של צה"ל, למשל). זה מה יש.

מכל המשפחה, רק לי אין בעיות כאלה: כל עוד חנויות אינטרנטיות משווקות טלפונים במחיר סביר -- אין לי צורך במכשירי "אורנג'" או בביטוח המכסה "הכל חוץ מתקלות שאיננו מצליחים לתקן".
כספי סוג הנזק :
ניידות מספרים לא תועיל; רק טכנולוגיה פתוחה (WiMax, Android) תביא קץ לדינוזאורים. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פרדיס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה