פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי כבל שתפקידו לחבר את הטלפון למחשב דרך חיבור USB. הכבל עלה לי 250 שקל(?!) והוא לא עובד. התקשרתי לשירות לקוחות ואמרו לי שמכיוון שהכבל לא נרכש דרך החברה, הם לא יכולים לעזור. קניתי את הכבל בחנות של אורנג' אבל יצרן אחר יצר אותו. בחנות אמרו שהדגם שברשותי 3200 תומך בכבל. חיבור ה USB שלי תקין.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או החלפת הכבל לכבל תקין. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יחזקאל, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה