פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת פרטים נושא התלונה:
מור רובי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/08/07 הגעתי ביחד עם אשתי למרכז השירות בחוצות המפרץ בכדי לשמוע הצעה
לרכישה של 2 מכשירים ולקליטה כלקוח חדש בחברתם..
אציין קודם שההחלטה להגיע למרכז השירות ולקבל הצעה לרכישת המכשירים קיבלתי ממקום עבודתי, חברת "אינטל", ומחברי לעבודה לאחר שרובם ביצעו רכישה של מכשירים בחברתכם.
כאשר הגעתי למרכז השירות קיבל אותי נציג בשם מוטי , שדרכו קיבלתי הצעה לרכישה של 2 מכשירים.
ההצעה שנתן לנו הנציג כללה את מחירי המכשירים, המסלולים, התעריפים של ז"א והודעות וסוגי המכשירים.(מצורף בנוסף למכתב זה גם הצעת המחיר בכתב ידו של הנציג).
במהלך ההצעה לא נאמר לנו שישנו חיוב קבוע חודשי עבור דור שלישי,בנוסף ביקש ממני הנציג לחתום עלחיוב המכשיר בחתימה אלקטרונית,לאחר החתימה גיליתי רק לאחר החיוב הנוסף של הדור השלישי שהוחתמתי ללא רשותי על מספר טפסים ללא ידיעה .פניתי למרכז שירות שם קיבל אותי המנהל התורן(דניס) ואמר לי שאין באפשרותו לעזור לי והפנה אותי לתלונות ציבור של orange.נציגת תלונות הציבור פנתה אלינו וציטטה "בעיה שלכם שחתמתם" ודיברה לא לעניין בגישה מזלזלת ובפגיעת הלקוח.בתור לקוח עסקי התאכזבתי מחוסר האיכפתיות והזלזול של חברה כל כך גדולה ,אבקש שתיצרו עימי קשר.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר מור על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה