פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפצת דגם מכשיר בעייתי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה מספר שנים,אני מנוי של חברת אוראנג' וברשותי 3 קווים,שניים מהם פרטיים ואחד עיסקי.
לפני כשבועיים שידרגתי את המכשיר העיסקי ,אשר נמצא ברשותי ,לדגם נוקיה 6120 .
בתאריך ה16.11.2007, חייגתי מספר פעמים למספר אנשים, שמעתי אותם מדברים אותם ,אך הם לא שמעו אותי כלל!!!.
באמצעות הקו השני אשר ברשותי (054-3013131), חייגתי מיד, למוקד התקלות של אוראנג' ומה הייתה רבה תדהמתי, כאשר נאמר לי ע"י נציגת השירות, כי ישנה בעייה הידועה לאוראנג' ,בדגם המכשיר הנ"ל.
הוסיפה הנציגה: "מדובר בבעיית יצרן ,אך כרגע אין לה פיתרון!!!"
לדבריה,כל מה שניתן לעשות כרגע ,כאשר נתקלים בבעיה זו, יש לכבות ולהדליק את המכשיר ואז הבעיה תיפתר (עד לפעם הבאה...).
הבהרתי לנציגה, כי לא יתכן שחברת אוראנג' תשווק מכשיר, בידיעה מוחלטת שישנה בו בעייה קריטית, מבלי ליידע את הצרכן.
חשוב לציין, כי כיבוי והדלקת המכשיר הנ"ל, הינו תהליך הנמשך כדקה.
אני מרגיש, כי הונו אותי ובכוונתי להפנות את תלונתי אף לעיתונות, בכדי שרבים אחרים, אשר בכוונתם לרכוש את מכשיר הנוקיה 6120, לא יגלו לפתע, כי שמו את מיטב כספם על קרן הצבי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על שיחות מבוזבזות והחלפת מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ויס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה