פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אבקש להביא בפניכם מקרה שנוגע לאלפי לקוחות של חברת פרטנר, שנפלו למלכודת שטמנו לה אנשי המכירות של פרטנר. אני מניח, שמקרים דומים מתרחשים גם בחברות הסלולר האחרות.

מכשירי ברשת אורנג' אבד לפני כשבוע ...
ברצוני לקנות מכשיר חדש,
הם מפרסמים בעיתונות ובכל מקום אפשרי ש נוקיה 6288 ב"מחיר מבצע" של 34.9 ש"ח לחודש,דיברת מעל 100 שח? אתה מקבל החזר מלא על המכשיר וכן ב 19.9 שח [מחיר חבילת הגלישה גם באם אתה מנותק מגלישה ...]הערב התקשרתי לחברה בכדי לבצע קנייה זו ,רק ש ,,,
מתברר שמכיוון שאני קונה מכשיר חדש , אצטרך להתחייב שוב על 36 חודשים ... אפילו שהתחייבתי 36 חודשים על מכשיר הקודם...!!!

ששאלתי כבר יותר ויותר פרטים על ניתוק וכו' ... נאמר לי שבאם ארצה להתנתק בשלב שהוא אצטרך לשלם את מחירו ה מלא על סך: 2100+ שח ...

הנה הקישור :http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=480326

חשוב להדגיש, שבמעמד הקניה אף מוכר לא יגיד שזהו "מחיר מסובסד",,, הם נוקבים רק שזה 34.9 לחודש ,ובהחזר מלא באם דיברת מעל 100 שח ...

מכעיסה במיוחד היא העובדה, שפרטנר יכולים עוד להעלות את מחיר חבילת הגלישה כאוות נפשם, ואנו נצטרך לחרוק שיניים ולשלם – גם אם לא נעשה כל שמוש בגלישה.
כך למשל שבאם ארצה לעבור חברה מתי שהוא אצטרך להמשיך לשלם לחברה 34.9 שח על המכשיר + 19.9 על גלישדה [ במקרה ולא יעלו שוב את מחירי הגלישה,כפי שהם עושים כאוות נפשם...]

נראה, שיש פה מקרה של העלמת עובדות והטעיית צרכנים בצורה לא הוגנת. אני מניח, שמשרד התקשורת וארגוני הצרכנים שותקים עקב כוחן של חברות הסלולר.

בכל זאת, אבקש לשמוע מה דעתכם על שיטת המכירה הזו של חברות הסלולר, ומה אתם מתכוונים לעשות כדי לחלץ את הצרכנים שנופלים למלכודת כזו.
וכי לא מספיק להם מיליוני השקלחים שהם עושים עלינו בכל חודש ???

בתודה על טיפולכם ובכבוד רב,


תיאור הבעיה: הטעיית צרכנים קשה מאוד אשר גורפת אחריה המון תקלות וסחיטת כספים מלקוחות ...!!!
עוגמת נפש מרובה !!! סוג הנזק :
לשנות את השיטה הזאת !!! בטוחני שהמון לקוחות ייצטרפו דווקא לחברה אשר תיישם שיטה אמיתי !!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הפונה ציין בפנייתו מספר orange שאינו תקין. למר ינון נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה