פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי וכושל,הטעיית הלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול 20/11/07 פורסם באתר אורנג שופ מיבצע מסויים לאחר בירור עם שרות הלקוחות שאכן מדובר במיבצע ניגשנו היום21/11/07 למרכז השרות במת"מ חיפה ושם כבר קיבלנו תשובות כגון:כניראה טעות,צריך לשנות מסלול,ועוד כל מיני תשובות מיתחמקות וכל זאת לאחר המתנה של שעה ועשרים אצל נציג השרות שכלל גם התערבות של מנהל המרכז שניהל דיון טלפוני עם גורם גבוהה ממנו הפרטים שאני מביא פה הם על קצה המזלג היות ואני רוצה לפרסם את הכתבה במלואה
בזבוז זמן רב,אכזבה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אנו מזמינים את מר אדלשטיין לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו לצורך בירור פנייתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה