פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדירה לא חוקית לחשבון הבנק, וחיוב כספים על עסקה שלא בוצעה מעולם. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ב - 10.09.07 גילינו שחויבנו ע"י ויזה בסך של כ - 1900 ש"ח (!),ע"י חב' אורנג'.
(החיוב בוצע ב - 30.08.07 ).פניתי מייד לאורנג' ואחרי בדיקה מיידית הודו אנשי אורנג' שאמנם לא בוצעה מעולם עיסקה כזו ושמקור החיוב "בטעות אנוש" (?!).(בחברה כה ממוחשבת כרגיל הש"ג אשם).
כמובן שמייד הובטח שנזוכה מיידית.כמו כן הובטח מכתב התנצלות.לא רק שלא זוכינו אלא בחודש 10 חויבנו שוב !!! וגם הפעם שוב סדרת ההתנצלויות השיקריות ושוב כל מיני ארחי פרחי המציגים עצמם "כבכירים" מבטיחים פצוי, מבטיחים מכתבי התנצלות וכו.הפעם כספי "הגניבה" שלנו הועברו ישירות לח"ן הבנק שלנו.לאחר מס' ימים התקשרה נציגה אטומה, מתלהמת ובוטה והודיעה "שמבחינת אורנג' הנושא סגור".לא מכתב התנצלות ,לא פצוי הולם ,כלום סגור וזהו.לדעתי חדירתה ופריצתה הלא חוקית של אורנג' בחיוב ח"ן הבנק הפרטי שלנו כמוה כמעשה נ"וכלות וגניבה" לכל דבר וענין.החרות והקלות שבה אורנג' "ממציאה" עסקה שלא התקימה מעולם ועוד מעיזה לחייב בגינה הנה מעשה פשע, "כגניבה" רגילה לכל דבר וענין.
עזות המצח של אורנג' באי התנצלותם הכתובה בחוסר רצונם לפצות פצוי הולם על הברוטאליות שלהם מעידים על טמטום ואטימות כמו גם על ניהול שיקרי ומעוות.יתר על כן,כמה כספים נוספים גובה אורנג' מלקוחות תמימים שלא כדין בשיטת "הפריצה והגניבה" לח"ן הבנק הפרטי שלהם ? והרי זו "שיטה" מצוינת להגדיל את הרווחיות והמחזור. בבחינת "הלקוחות תפסו אותנו "בגניבה" נחזיר את הכספים,לא מייד אבל נחזיר,הלקוחות לא תפסו אותנו הרווחנו" .בהתחשב בעובדה שלאורנג' כ - 2 מליון לקוחות הרי שלשיטתם של חיובים וחדירה לא חוקית לח"ן לקוחות תמימים הם יכולים להרוויח מליונים רבים שלא כדין.העובדה שמדובר בחב' גדולה כאורנג' ולא בגנב מן הרחוב אינה משנה במאומה.מעשה "הגניבה" זהה לחלוטין.
עלבון,עגמת נפש,בזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם מספר גורמים בחברתינו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר פישלר על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתנו הייחודית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה