פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרטנר דואגת רק לעצמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פרטנר שלום,

באוגוסט זה (2007), קניתי ממכם מכשיר סלולארי מדגם N73me. את המכשיר קניתי במבצע 50% שהיה. המבצע היה שכי אם אני מדבר מעל עלות המכשיר (74 ש"ח לחודש), אני מקבל החזר של חצי ממנו (37 ש"ח).

ב11.11.07, נגנב מידיי המכשיר הנ"ל. היום (22.11) , התעניינתי במכשיר חדש ונאמר לי ע"י פקיד ברשת שכי גם אם אני מדבר במכשיר החדש כ74 ש"ח, אני לא יקבל את ההחזרים.

כלומר, זה שנגנב לי המכשיר, היא על אחריותי בלבד ופרטנר לא לוקחת שום מעשה בעניין. כמו כן, אף עפ"י שאני מעוניין לקנות מכשיר חדש אצל פרטנר בשנית, פרטנר לא תתן את ההחזרים על המכשיר הגנוב.

אני אישית, לא מבין מה ההבדל בין אם אני מדבר ממכשיר א' כ74 ש"ח לחודש או ממכשיר ב' 74 ש"ח לחודש. אך דבר אחד אני כן יודע, שב1.1 נכנסת לתוקף הניידות מספרים ואז, עם פרטנר לא אצטרך לדבר עוד.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כשר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה