פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועה נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל לפני כמה חודשים, כשהפלאפון שלי התחיל לבצע ניתוקים באמצע שיחה, לא היה מוציא שיחות ולפעמים גם היה מאתחל את עצמו. הפלאפון היה תחת תקופת האחריות ולכן הגעתי למרכז שירות. שם איתחלו לי אותו. לא עזר. חזרתישוב. הפעם החליפו לי סוללה וסים. לא עזר. והפעם נמאס לי וביקשתי שיחליפו לי לפלאפון חדש. אני לא איזה כלב, שיילך ויחזור, ילך ויחזור. הם לא הסכימו ורק החליפו את הפנים של המכשיר. עכשיו שוב אחרי חודש שהבעיה הסתדרה, שוב חזרה התקלה!!!!!!!

אני כמעט שבע שנים לקוח של החברה הזאת ותמיד הייתי מרוצה אלא שהפעם הם הגזימו. רציתי לעבור לסלקום אבל פתאום מתברר לי שאני בהתחייבות וצריך לשלם קנס במידה ואעבור חברה.

נמאס לי! אני רוצה פלאפון תקין. שלא מתנתק באמצע השיחה. פלאפון שלא לפעמים מתקשר ולפעמים לא!
הבעיה שעכשיו אני לא יכול לאיים עליהם בלעבור חברה ובגלל זה הם מתייחסים אלי בזילזו, כאילו אני ממציא את הבעיה.

הבו עצה מה אני עושה עם החברה המגעילה הזאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בזבזוז זמן, וכספי סוג הנזק :
פלאפון חדש! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם אחראי במוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה