פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בסיכומים ושירות בלתי נסבל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה החלטתי לעבור למסלול עובדי דיסקונט באורנג'. לא תיארתי לעצמי איזה מסע ממתין לי כשהתחלתי בתהליך ב- 29.9.07.
לאחר המתנה ארוכה בנקודת השירות וטיפול שנמשך למעלה משעה, העברתי את בני משפחתי כ- 6 מכשירים למסלול החדש לצורך הוזלת עלויות במסגרת ההסדר החדש. לאחר כשבוע התקשתי לבדוק ש"הכל בסדר", שום דבר לא היה בסדר !!!
היתי צריכה לחזור על כל התהליך כולו מול נציגת השירות שהתנצלה מאוד וערבה את המנהלת שלה שולי, וחשבתי ששם סיימתי.
למחרת התקשרתי לבדוק - וכלום לא נעשה!!!בעלי היה צריך לגשת לסניף שוב על מנת להסדיר את הדברים שסוכמו - והבטחה בקשר למחיר של מכשיר חדש - לא היתה רשומה בשום מקום, ואת הכל צריך היה לסדר מחדש !
כדי לקבל מס' פקס אליו היתי מעוניינת להעביר תלונה - המתנתי שעות , קיבלתי רושם שזה סודי ממש !
משהו בהתנהלות מולי כלקוחה של אורנג' נראה שונה בתכלית מהרושם שהחברה מנסה ליצור בפרסומיה הרבים אודות רמת השירות .
אני עייפה מעניין זה כפי שמעולם לא הייתי ! ל מ ה ???

הנחיה למקצועיות של העובדים - ואוטנטיות של חהברה כלפי לקוחותיה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
נציג בכיר מטעם חברתנו שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי לפנייתה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה