פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס שבעטיו נהרס טלפון שניתן היה לתקנו, בגלל רצון החברה לקשור את הלקוח אליה ב"שדרוג"< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לרוע מזלי שמתי את חלוק הבית שלי במכונת הכביסה עם הטלפון בכיס. מייד נזכרתי. לקחתי את הטלפון ומיהרתי לתחנת השירות של אורנג' בגלילות. שם לא הסכימו אפילו לייבש את המכשיר, ועל אחת כמה וכמה לנגבו בקצת אלכוהול. המנטרה הייתה ברורה. שידרוג והתחייבות. אין להם חלקי חילוף למכשיר המצוי מאוד שלי, טענו. אין סיכוי למכשיר שנגע במים (שקר! מנסיון!) הוסיפו ואמרו. לפחות המכשיר שלך ריחני, חייכו ואמרו. ואני אמרתי, עוד מעט עוזבים עם המספר. עוד שבועיים, אמרו, בבטחון עצמי מופלג.
והרי לכם המספר של סלקום, הם ייתקשרו בחזרה: 0529990123
טלפון חלופי, והתנצלות מקרב לב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבלה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת הלוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה