פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיביות וחיוב יתר של חשבון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
1. לאחר חצי שנה של תקלות מתמשכות במכשיר ה K700 הוחלף המכשיר
והתקלות חזרו
2. נציג החברה התחיב כי משלוח הטלפון החילופי יתבצע ללא חיוב
בפועל חויב חשבוני ב 59.74 ש"ח
3. מקרה זה של התחיבות למשלוח ללא תשלום ובפועל ביצוע חיוב חוזר על עצמו פעם שניה ומכאן ברור שאין מדובר במקרה אלה בתהליך קבוע וידוע של נסיון להוציא מהלקוח תשלומים נוספים למרות התחיבויות שניתנו ע"י נציגי השרות.
כספי סוג הנזק :
החזר התשלום ותשלום פיצוי כספי ולא בזמן אויר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח לא ציין בפנייתו את מספרו ברשת orange. נשלח למר שניר דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה. נשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה