פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי מבצע שפורסם בהודעת SMS נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אתמול, בתאריך 28.11.2007 בשעה 14:17:45 קבלתי הודעת SMS מחברת אורנג' (למכשיר האורנג' שלי) בזו הלשון:
" בול בשבילך! מדבר ב30 ש"ח בחודש? שדרג למכשיר דור שלישי חינם. חייג 1800054054" (השולח אורנג')

עוד באותו היום (28.11) חייגתי לחברה כדי לבדוק אפשרות לשדרוג המכשיר שלי לפי המבצע שהוצע, בשל עומס בקוים הועברתי לאחר מספר דקות למענה אוטומטי שבקש שאשאיר פרטים ונציג שירות יחזור אלי, השארתי את הפרטים אבל היות ואף אחד לא חזר אלי חייגתי שוב לאורנג' היום 29.11, הפעם לאחר המתנה ענתה לי מנהלת קשרי לקוחות בשם בלה, עדכנתי אותה שאני מתקשרת בגלל המבצע שנשלח אלי ב- SMS, הקראתי לה את הטקסט שנשלח אלי והתעניינתי לגבי המכשירים, היא בקשה לברר פרטים ואמרה שתחזור יותר מאוחר, היא חזרה לאחר כשעה וחצי ואמרה לי שאינה רואה שאורנג' שלחה לי את ה- SMS שהקראתי לה מקודם ושאין מבצע כזה, התעקשתי שתבדוק זאת ואף הצעתי לשלוח אליה את תוכן ההודעה (היא סרבה לקבל זאת), היא חזרה אחרי מספר דקות, טענה שה- SMS שקבלתי הוא טעות ושהמבצע שיש לה להציע הוא מ- 50 ש"ח בחודש ולא 30 ש"ח, סרבתי לקבל זאת ודרשתי שאורנג' תעמוד בהתחייבות שהציעה לי ב- SMS ששלחה, היא אמרה שאין לאורנג' מחויבות ל- SMS שנשלח וכי זאת טעות, היא סרבה לאפשר לי לדבר עם מנהל בכיר יותר ואמרה שכל מה שהיא יכולה לעשות זה לתת לי את מספר הפניה שלי אליהם: 161440618

כספי סוג הנזק :
אודה לכם אם תעזרו לי לחייב את אורנג' לעמוד בפרטי המבצע שהופץ אלי (ואולי גם ללקוחות אחרים) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת תייר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה