פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות בחברה וטיפול בלקוח נושא התלונה:
יפרמנקו ארטור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח orange מזה 5 שנים , יש בבעלותי 6 מכשירי פלאפון.לאחרונה רכשתי מכשיר חדש mio a701 בסניף ראשי חדרה בצומת" משטרה ". בזמן הרכישה יבערו לי שאני יכול לקבל שירות בסניף "חדרה" חוץ משירות שקשור לתוכנה המובנת במכשיר gps .שבועה אחרון לא עבד לי המכשיר וניגשתי לסניף לטיפול התקלות .
בשירות לחקות של הסניף פקידה שטיפלה בי אמרה לי שאני לא יכול לקבל שירות בסניף וחייב לנסוע לאחד מסניפים בערים אחרות .הסברתי לפקידה שאני בן אדם עובד ותפקידי חשוב לחברה. ואצלנו בעייתי לקחת חופשות. לקחתי חופש במיוחד כדי להגיע באותו יום.הפקידה נשארה ללא תגובה.
ניסיתי להסביר לה שאין באפשרותי להגיע לעיר אחרת. ניגשתי למנהל ניסיתי לדבר איתו הוא אמר שלא יכול לטפל בי וביקש לעזוב את המקום שאלתי עם הוא בטוח במה שהוא מבקש ממניו הוא ענה לי בתשובה חיובית . ביקשתי שימסור לי את הפרטים האישים שלו והוא סירב למסור לי אותם וימשיך להתחצף ואמר לי לצאת החוצה. התקשרתי לשירות לקוחות של החברה ושם דיבר איתי בחור בשם "משה" שגם לא יסכים לתת לי את השם המלא שלו ואמר לי שלא יכול לעזור לי ואני צריך לנסוע לעיר אחרת, כשביקשתי את אחראי סירב לעביר .
המכשיר די יקר וגם השירות שלו אבל בכל זאת אף אחד לא טיפל בי ורק קיבלתי תגובות לא לעניין שישפילו אותי ואת החברה שלי שבא איתי כדי לעבור מחברת סלקום ולהיות באותה חברה איתי.
היחס של החברה והשירות הלקוחות הורידו לי את כל המוטיבציה והרצון להמשיך להיות לקוח שלהם .
עשו לי עוגמת נפש ורגשתי עלבון גדול.
הפלאפון שלי עדיין לא סודר ואני לא יכול להשתמש בו ואין לי לאן לפנות
לא מצחיק?
חברה של רמאים
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם אחראי במוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר יפרמנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה