פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות זלזלנית לציבור הלקוחות נושא התלונה:
שלזינגר אייל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מקווה כי סניף השירות של חברת אורנג הנמצא בראשון ,אינו מהווה סמן להתייחסות החברה ללקוחותיה ביתר הארץ.
הסניף ממוקם במקום דל בחניה , עמוס לעייפה בקהל , הטיפול איטי וההמתנה ארוכה לבלי סוף. ניתן לצפות מחברה פרטית שאמורה לשמש אנטי תיזה לשיאות ממשלתי לנהוג אחרת בלקוחות . או אולי לא ולאחר קניית מכשיר הלקוח "שבוי" וחבל להשקיע בו יותר.
אנא שפרו את השירות . המתרחש בראשון הינו דוגמא קלאסית ללקוחות ממורמרים.
החלפת מקום ושיפור שירות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אנו מודים למר שלזינגר על פנייתו. משובו הועבר לגורמים המתאימים בחברתנו לצורך בחינה ושיפור. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה