|
|
|
|
|
|
התייחסות זלזלנית לציבור הלקוחות |
נושא התלונה: |
שלזינגר אייל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מקווה כי סניף השירות של חברת אורנג הנמצא בראשון ,אינו מהווה סמן להתייחסות החברה ללקוחותיה ביתר הארץ.
הסניף ממוקם במקום דל בחניה , עמוס לעייפה בקהל , הטיפול איטי וההמתנה ארוכה לבלי סוף. ניתן לצפות מחברה פרטית שאמורה לשמש אנטי תיזה לשיאות ממשלתי לנהוג אחרת בלקוחות . או אולי לא ולאחר קניית מכשיר הלקוח "שבוי" וחבל להשקיע בו יותר.
אנא שפרו את השירות . המתרחש בראשון הינו דוגמא קלאסית ללקוחות ממורמרים.
|
החלפת מקום ושיפור שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
אנו מודים למר שלזינגר על פנייתו. משובו הועבר לגורמים המתאימים בחברתנו לצורך בחינה ושיפור. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|