פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת התחיבות ללא ידיעה ברכישה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף בקניון חולון,והשלושה ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למערכ' שלום רב.
רציתי להפתיע את אישתי ולרכוש לה מכשיר.
יגעתי לסניף בחולון לרכוש מכשיר,יש לציין שלא שידרגתי או אחלפתי רק רכשתי מכשיר חדש נוסף.לא הוסבר לי שזה הכניס אותי להתחיבות של 36 חוד' שהופתעתי הגעתי למרכז שירות של ת"א בשלושה ,התלוננתי שלא אמרו לי שישנה התחיבות חדשה נוספת לרכישה שביצעתי הסברתי לנציג שלא שדרגתי או שהמכשיר אבד או נגנב אלה רכשתי בתשלומים ואני מוכן להיות מחיוב לתשלומים .המציג אמר לי שלא אני חתום ,ביקשתי לראות את מה שחתמתי הנציג אמר שיש באג במערכת ולא יוכל להוציא לי את המסמכים.אמרתי לאותו נציג שאני רוצה להמשיך לשלם על התשלומים ושינתק אותי בגלל מרמה.הנציג הוסף שיש לי עמלת יתרה איך קראו לזה..ערך מכשיר (התברר שאונרג סיבסדו את המכשיר שלי "" ""כך שאני לוסיף להם עמלת סבסוד +המשך עלות מכשיר.ממש לא אמרו לי שזה יהייה כך העיקר מכרו ,זו לא מכירה אכותית!!! "עלות סבסוד מכשיר "ציינתי בצניות לנציג מזל שאין גם ריבית...נו באמת,ככה הפסדתם לקוח כרגע בלב ברירה אני מנוי שותק,חבל לא מנוי של 1000 דק בחודש ..שקר קטן הפסד גדול לכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
רק להגיד סליחה.טעינו לקחת אחריות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז שירות ומכירה בחברתינו וניתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר עזרא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה