פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לטלפונם לא תקינים נושא התלונה:
טל שי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר 7 שנים של שותפות טובה אם אורנג ואם רקורד של 16000 ש"ח בשנה תשלומים לאורנג התבקשתי לפי המלצה לשדרג את המכשיר הישן .
נענתי להצעה ומאז הוקפצתי ממכשיר למכשיר עד שנואשתי ובקשתי לחזור לשותפות הטובה, אך לשווא!!!!!!!!!
לחברת אורנג שלום מה אני צריך לעשות חוץ מאשר לבלות בשרות שלכם פעמיים שלושה בשבוע . אני מבקש ומבקש כל פעם מחדש מנציג השרות שלכם תפסיקו למכור טלפונים לא תקינים מיסודם .ולחתום ולהתחייב על מכשירים שלא מוכרים לנו או לכם
אולי רק דרכינו אתם מתחילים להבין את התקלות של המכשירים שאתם מפיצים בשוק, N76 N95 או בלקגק או V6 . למעשה עושה רושם כי אנחנן שפני הניסיון שלכם ובנוסף אנו משלמים בכסף על כל הטלפונים התקולים שנישלחים עלינו. אולי שמשהו יקום ויפסיק את ההתחייביות האלה לטלפונים תקולים ושמשהו יקום ויסביר לי על החוק שניתן להחזיר מוצר עד 14 יום ?

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר טל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה