פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואחריות? לא למכשירי כף יד שהחברה לא משווקת יותר... נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בידי מכשיר IMATE JAM תחת חברת אורנג,
נאלצתי לשלוח אותו לתיקון במעבדת החברה עקב בעיה.
המכשיר חזר והלך למעבדה 3 פעמים במהלך ה 12 יום האחרונים, וכרגע יושב כאבן שאין לה הופכין.
ביקשתי מכשיר חדש - אין - המכשיר לא קיים ברשת יותר ולכן אני אקבל רק מכשיר מחודש. בהמלצת אנשי הדאטה אמרו לי לא להחליף למכשיר מחודש כי " אלה מכשירים שעברו ידיים רבות, והם לא יכולים להתחייב על איכותו"
נשברתי, החלטתי ללכת על החלפה למכשיר אחר כדי שיהיה בידיי מכשיר עובד...ואז אתמול, בשיחה עם נציג שירות הדאטה ( שיחה שהקלטתי לשימחתי) הוא הודה ש א. מכשירים מגיעים למעבדה ולעיתים לא נבדקים כלל ומוחזרים ללקוח כמו שהם וב. אני יכול להחליף למכשיר מחודש, אבל קיים הסיכוי שאני אקבל מכשיר לא תקין, כי הם לא בודקים את המכשירים לפני שמוציאים אותם...

בשיחה עם אחמ"ש ממחלקת הדאטה היום הוצא לי שוב מכשיר משוחזר, ואפילו אחריות על חשבונו למספר חודשיםת ובנימה טיפלה מאיימת אמר, שאם לא אקח את ההצעה ואעבור לשימור לקוחות ההצעה שלו תעלם ולא אקבל דבר.
אז מה למדנו פה? שאנחנו משלמים שרות ואחריות (45 ש"ח לחודש במקרה שלי) לשווא כי אין באמת שירות ואין אחריות...ושבמעבדות לא באמת מתקנים את המכשירים, ושלא יכולים להבטיח לנו מכשיר תקין גם אם מחליפים לנו אותו.

רק להזכיר שיש הקלטה מלאה של השיחה עם הנציג "שירות" גם אצל האחמ"ש שהודה שמדובר בטעות שלא תחזור ( מה הטעות? שהוא גילה את האמת ללקוח?)
עוגמת נפש בזבוז כספי הכל... סוג הנזק :
מכשיר חדש- לא משומש לא משוחזר לא בהרצה, - מכשיר חדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר קצב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה