פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות שמע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים רכשתי ביום שישי 7 מכשירים 6 מאותו הדגם לכל המשפחה סיימנו לקנות בסביבות 12 בצהריים וכמובן כל אחרי הצהריים התחלנו לדבר עם המכשיר לבדוק אותו אך למרבה הפלא השיחות נותקו ללא הפסקה השמע היה מקוטע הרמקול לא היה ברור מיד ביום ראשון ניגשתי לסניף שקניתי אותו אבל הם סירבו לקבל את המכשירים כוון שבזמן הקניה ראיתי אותם אמרתי להם שהמכשירים לא טובים אבל הם סירבו לשמוע הם אמרו לי שאני יפנה לתיקון בתחילה סירבתי ואמרתי להם שזה קורה בכל המכשירים(ראוי לציין שמדובר במכשירים כשרים שמיועדים לציבור החרדי והדתי ואחרי זה ביררתי אצל חברים והם סיפרו לי שבכל המכשירים אין שמע טוב שיחות מתנתקות וכדו אבל אורנג ממשיכה לספק את המכשירים לציבור החרדי בלי להניד עףעף) בסופו של דבר אחרי ויכוחים רבים פניתי לתיקון והבאתי להם שני מכשירים שיבדקו אבל הם אמרו לי שהכל בסדר ואין שום בעיה פניתי בטלפון אבל הם זילזלו בי והביאו לי 15 דקות מתנה אמרתי להם אני רוצה מכשיר טוב שעובד אבל כלום לא עזר אני במשך חודשים שותק השיחות ממשיכות להתנתק והשיחות עדיין מקוטעות כל המשפחה מאשימה אותי שדפקת אותם שקניתי להם כאלו מכשירים מה עושים???
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
נציג בכיר מטעם חברתנו שוחח עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפניתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה