פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7-12 פניתי למרכז שירות באשקלון על מנת לבדוק תוכן החבילה שבה נמצאים 5 המכשרים שאני מחזיק ,ונענתי שאני יכול לקחת מספר אולם זמן ההמתנה כ2 שעות - לאחר שיקול דעת עזבתי את המרכז . ביום ראשון בתאריך9-12 נגשתי שוב למרכז השירות באשקלון קבלתי מספר אשר עפ"י הרישום במסכים ראיתי שזמן ההמתנה הינו של אדם אחד ,לאחר 45 דקות נקראתי לעמדת שירות והם אמרו לי שזה טעות ועלי להמתין ,לאחר עוד 20 דקות פניתי לעמדת שירות ואז הפקיד אמר שהוא רק מתעסק בשידרוג ולא בבדיקת התוכניות .
רצוני לציין שבמשך זמן ההמתנה אנשים שנכנסו אחרי יצאו לפני וקבלו את השירות .
האיש שמחלק את המספרים וכן אנשים נוספים פנו לאנשים ושאלו "האם הם מהגוש? ואז הקדימו את תורם כמו כן שאלו האם אתם חברים באורנג' או חדשים וחדשים קודמו . רצוני לציין שפעמיים ההיתי צריך לחזור מהעבודה ולבזבז זמן רב בלי קבלת מענה לבעיותי .
האם אני צריך להענש בגלל שאני מתמיד להיות באורנג' ?
האם זה השירות הטוב והמהיר שלכם ? הרי אתם מצהירים שאתם נותנים שירות טוב והרי יש כאן רמיה וחוסר תום לב כאשר אתם משאירים אנשים לחכות כשעה (פעם שניה) מתבלבלים בקריאה לאנשים , אין למי להתלונן מאחר והמנהל ספון בחדרו
מאז ה1- לדצמבר כמו כל אדם עברתי בין חברות הטלפון לבדוק מה העסקה המשתלמת ביותר ,בכל החברות קבלתי יחס והסבר לצערי בחברת אורנג' לא היגעתי לשלב של הבירור ,וחבל !


בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מאחר ובפניה לו צויין מספר ה -orange של הלקוח, לא היה ניתן לאתר את אופן הטיפול בפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה