פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מכשיר תקול ואי החלפתו במכשיר תקין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/12/2007 נכנסתי יחד עם חברתי לסניף אורנג' בקניון חולון על מנת להצטרף כלקוח חדש לחברת אורנג' וזאת כחלק מחוק הניוד החדש שנכנס לתוקפו.
הנני עובד חברת מיקרוסופט וכעובד החברה אני זכאי להשתתף במסלול ועדי עובדים של מיקרוסופט אשר חברת אורנג' מציעה. לאחר בירור פרטי העסקה, חתמתי על התחייבות למשך 3 שנים וקניית 2 מכשירים מסוג "סוני אריקסון" דגם k530i. במסגרת עסקה זו, התחייבה חברת אורנג' לנייד את מספר הסלולרי מחברת פלאפון שברשותי כך שיעבור תחת חברת אורנג' וזאת תוך שלוש שעות כאשר זמן הניוד המשוער נקבע ליום שני ה- 3/12/2007 בשעה 11:00 בבוקר.
לאחר הטענת סוללת המכשיר, התחלתי להשתמש במכשיר החדש כבר למחרת. הייתי מאוד מרוצה מתפקודו של המכשיר למרות שניוד המספר שלי עוד לא התבצע למשך כל יום שני.
ביום שלישי בבוקר, בצאתי מביתי אל מקום עבודתי הבחנתי כי המכשיר שלי כבוי. ניסיתי להפעילו מחדש אך זה לא עלה בידי. ניסיתי גם להוציא את הסוללה ולהכניסה מחדש ולנסות שוב להפעיל את המכשיר אך גם ניסיון זה לא צלח. כמו כן גם הוצאת והכנסת כרטיס ה-SIM העלתה חרס. נזעם, המשכתי אל מקום עבודתי בתקווה שזו תקלה זמנית. בסוף יום עבודתי, לאחר שהמכשיר לא נדלק במשך כל היום, ניגשתי לסניף אורנג' בקניון חולון על מנת לבדוק את פשר העניין ובתקווה לקבל מכשיר חדש חלופי. נציג אורנג' שהיה במקום הפנה אותי למרכז השירות של אורנג' במרכז "וולפסון" בטענה שלו אין מה לעשות בנידון ורק לאחר קבלת הוכחת תקלה הוא יוכל לטפל בי.
ביום רביעי נסעתי למרכז שירות אורנג' "וולפסון", המתנתי בתור וניגשתי לעמדת תיקון מכשירים. שם לאחר דין ודברים ובניגוד לרצוני להחלפת המכשיר בחדש, הוכנס המכשיר לעדכון גרסה של תוכנת המכשיר. לאחר כשעה המכשיר היה מוכן ולמרות כעסי התפשרתי על תיקון המכשיר על מנת שאוכל להשתמש בו. השתמשתי במכשיר לאורך כל יום רביעי אך גם אז לא עבר היום ללא תקלות. כאשר ניסיתי להשתמש במצלמה הבחנתי כי אינה מראה את התמונה אותה אני מנסה לצלם. רק לאחר כיבוי והדלקת המכשיר מחדש נפתרה הבעיה. הבלגתי על בעיה זו והמשכתי להשתמש במכשיר.
ביום חמישי בצהרים, בבואי להשתמש במכשיר, גיליתי לתדהמתי כי המכשיר שוב (!) נכבה. הדלקתי אותו ולאחר דקה נכבה עוד פעם. יש לציין שהמכשיר היה בטעינה והסוללה הראתה שהיא מלאה.
נזעם ורותח ניגשתי למרכז שירות אורנג' "רגבה" (בסוף השבוע הייתי בצפון עקב לוויה). לאחר המתנה נוספת ניגשתי לעמדת תיקון מכשירים ודרשתי שיחליפו לי את המכשיר וכי לא יתכן שמכשיר אשר נמצא אצלי בשימוש 4 ימים, לא יפעל מתוכם יומיים. הנציג קיבל אישור ממנהלו והוסיף ש"זה לא מקובל אך אני אחליף את המכשיר באחד אחר חדש". הנציג ניגש למעבדה ויצא משם עם מכשיר אחר. שאלתיו אם זה מכשיר חדש והוא ענה ש"כן, זהו מכשיר שנמצא במעבדה במיוחד למקרים כאלו" ושהוא הוציא אותו עכשיו מהקופסא.
מיד בצאתי ממרכז השירות ביצעתי שיחה עם מהמכשיר ושמעתי רעש שהמכשיר שלי גורם. חשבתי לתומי שאולי אני נמצא באזור עם הפרעת קליטה או שמא הערוץ שאני מדבר בו לא תקין. התרחקתי מהאזור ויזמתי שוב שיחה אך הרעש לא עבר. חזרתי למרכז השירות אך הודיעו לי כי זמן ההמתנה המשוער ללקוח עסקי הינו שעה ואילו אני מיהרתי ללוויה. החלטתי לוותר על תענוג ההמתנה ולטפל בנושא רק מאוחר יותר.
ביום שבת חזרתי לסניף אורנג' בקניון חולון ולאחר שעה של המתנה, הנציג במקום אמר לי כי הוא אינו יכול לעזור לי ורק המנהל, שלא נמצא, יוכל.
ביום ראשון חזרתי לסניף חולון על מנת לדבר עם מנהל הסניף. חיכיתי עוד חצי שעה ולאחר שהמנהל התפנה גיליתי כי גם הוא אינו יכול לעזור לי בהחלפת המכשיר בחדש והוא הפנה אותי שוב למרכז שירות אורנג' "וולפסון".
עוד לא נתקלתי בחיי ביחס מחפיר כזה מצד חברה שביצעתי עמה הסכם התקשרות. הרי זה ברור שאם חברה מתחייבת לספק מכשיר חשמלי תקין ללקוח והמכשיר אינו תקין, החברה, כל חברה, תחליף את המכשיר בחדש ולא תתקן אותו. מדוע אני כלקוח צריך להתפשר על מכשיר חדש שעבר תיקון? הרי שילמתי על מכשיר חדש ולא מכשיר חדש מתוקן!
היום, שבוע לאחר הצטרפותי לחברת אורנג' כלקוח חדש, ביקרתי במרכזי שירות של אורנג', עקב תקלות, 5 (!) פעמים. בזבזתי לפחות 3 שעות המתנה בתור ועוד דקות ארוכות של המתנה למוקד הטלפוני. ברשותי נמצא מכשיר תקול וניוד המספר שלי עדיין לא התבצע למרות התחייבות של 3 שעות.
יש לציין כי המכשיר השני שבבעלותי עובד בצורה תקינה והמספר השני נויד.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת המכשיר בחדש וניוד המספר במיידי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר לביא על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה