פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח, שירות גרוע מאוד, רמאות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
08-6209470 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב אתמול בשעה 18 פניתי לברת אורנג על מנת להחליף את הסוללרי ששייך לחברת סלקום, יש לציין שאני כבר 9 שנים הייתי בחברת סלקום ולא הייתה אף תקלה.
בשעה 18:00 הזמנתי מכשיר, הבחור שטיפל בי הבטיח שתוך 3 שעות אקבל קו, ובשעה 21:00 אוכל לדבר בטלפון. היום בשעה 8:00 לא היה עדיין קו, התקשרתי למספר המופיע לי בפרוספקט 054, בחור בשם אילן טען שמשום מה לא התקבלה הנחיה להכנת הקו, כנראה שחלה טעות בסניף באר שבע אבל הוא הבטיח לי לטפל בעניין שבשעה 12:00 סוף סוף אקבל קו. הדבר לא הוסבר לי לפני כן ולכן נתקלתי בעיה רצינית, אני אישה עובדת, מתקשרים אלי אנשים , עקב תקלה כה חמורה הפסדתי 3 שעות עבודה. התקשרתי לסניף באר שבע, בחורה בשם רוית ענמתה לי שכנראה מדובר בתקלה בלתי צפויה, ואין מה לעשות, מעניין שאלון משירות הלקוחות טען אחרת.
עד עכשיו, השעה 12: 30 הקו לא הופעל. בשירות לקוחות 054 לא עונים לי ואילו בחורה בסניף באר שבע ענתה לי בחוצפה ובצעקות וטרקה לי את הטלפון בלי לקרוא למנהלת.
אלון הבטיח לי שמנהל הישיר שלו יתלקשר אליח, אך משום מה אין קול ואין עונה.
מהבוקר ביזבזתי 4 שעות על הטיפול בעניין, העיקר שכסף נלקח בזמן.
אבקש לטפל בעניין.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת ברנבוים על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה