מכשירים דפוקים שהטכנאים אינם יודעים לתקן את התקלה... |
נושא התלונה: |
יום שלישי 11 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
מאחורי קניון איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-10 חודשים העברתי את בתי מ'סלקום' ל'אורנג'', משום שרוב חבריה משתמשים במכשירי 'אורנג''. האכזבה קשה! עשרות פעמים המכשיר (מסוג 'סוני אריקסון' מתקדם) נכנס לתיקון. השיא היה בחודש האחרון כשלפחות עשר פעמים ויותר, הגענו לסניף החברה שנמצא מאחורי קניון איילון, ביזבזנו זמן יקר כשהתקלה במכשיר חוזרת על עצמה (רעש איום ברקע שעולה על קולה של בתי ומי שמנסה לשוחח עמה, אינו מצליח בשום פנים ואופן לשמוע אותה!!!), ואנו מוצאים עצמנו מדי יומיים מבזבזים ימים שלמים הלוך ושוב הלוך ושוב אל הסניף כשמבטיחים לנו שהמכשיר יתוקן. היו ימים שהשארנו את המכשיר במקום ויוצאים עם מכשיר ישן חילופי, בתיקווה שהפעם ייבדק המכשיר במעבדה באופן יסודי כפי שהובטח לנו ויתוקן כך שלא נאלץ לשוב לשם. לא דובים ולא יער!!! המכשיר חזר בדיוק עם אותה בעיה והתקלה חזרה על עצמה. בפעם השביעית אולי, סוף סוף החליפו לבתי מכשיר, ואמרו ש'יש לה מזל שבמקרה יש בדיוק מכשיר חדש כמו שלה במקום...' ונתנו לה אותו.
ושוב עוגמת נפש שלא תתואר!!! הרעש נורא ואיום ולא ניתן לשמוע אותה מדברת!!! וכל זה אחרי שנאמר לנו שזה מכשיר מעולה וחזק ואמין וסוס עבודה!!!!...באחת הפעמים אף הזמנתי שליח שיביא את המכשיר אליי הביתה ונאמר לי שיחייבו את החשבון שלנו ב-20 ש"ח. עד לאן החוצפה מגיעה?!!! והרי השליח היה אמור להישלח אליי ביוזמתכם במקרה כזה ולוא רק כדי לפצות אותי על כל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן והכסף (נסיעות של הלוך ושוב הלוך ושוב אינסופי....). אחרי כל זה הייתי מצפה לפיצוי של החלפת מכשיר למכשיר מתקדם מסוג נוקיה ללא חיוב נוסף ואף לפצות אותנו בהטבות נוספות! זה לא ייתכן שנעבור מחברה ששירתה אותנו נאמנה לחברתכם, וכאן נתקבל באופן מזלזל שכזה!!!. אקווה לאוזן קשבת ולפיצוי הולם.
|
כספי ו |
סוג הנזק : |
החלפה לסוג מכשיר שונה - נוקיה מתקדם באותה רמה של המכשיר הקיים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|