פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קליטת דור 3 - נזק כספי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתגורר באיזור השרון, אולם לומד ושוהה רוב הזמן באיזור גוש עציון, אלון-שבות.

אך לאחרונה רכשתי מכשיר דור 3 מתקדם, ואני אף משלם כל חודש לחבילת הדור השלישי - מדובר בסה"כ בסכומים לא מבוטלים. אין לי יכולת, או אפשרות - להינות מהשירותים הללו, מפני שהאיזור בו אני נמצא מצוי ללא קליטת דור 3. מעבר לזה, חוסר הקליטה פוגע, כמדומני, באיכות השיחה, ביכולתי לנהל שיחות וידאו, ביכולתי לשלוח הודעות תמונה, ובעיכובים שונים המתבטאים גם באיחורים בהעברת הודעות SMS - כמובן שבגלישה סלולרית.

לא קיימת לדעתי סיבה שאורנג' לא תהיה פרושה באיזור בו אני נמצא - חוקי וכשר ומוכר אף כמוסד אקדמי מבחינת המדינה.
כספי סוג הנזק :
דרוש פתרון משולב: קידום עניין הקמת ופרישת דור 3 באיזור ברמה אופטימלית ובמקביל פיצוי כספי עבור ההפסד שנגרם לי באופן ישיר מחוסר ההתקדמות בעניין פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר אוריך על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה