פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול לקוחות נושא התלונה:
וינברג עמירם שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אז כך שלום רב שמי עמירם ואני רכשתי בדיוק לפניי 12 ימים נוקיהE65 מחברת אורנ"ג כמובן שהנציגה של שירות לקוחות אמרה לי כל מה שאני יכולה לעזור לך אני יעזור אוקיי אמרתי לה שמתיי שאני יקבל את המכשיר אנירוצהלהתקין דיבורית לרכב היא אמרהאין בעיה קח מספר פניה התקשרתי למוקד דיבוריות אמרו לי שלא קיימת כרגע דיבורית לE65 וייש לחכות לרשימת המתנה שאלתי כמה זמן זה יקח? אמרו לי זמן לא ידוע בקיצור בלוף
אוקיי הבעיה הכי גדולה של רשת אורנ"ג איתי זהשהם לא מוכנים לפתוח לי את המכשיר סלולרי שלי סתומרת אמרו לי שזה יעלה לי ערך שיעוריי מישהו יודע מזה ערך שיעוריי בוא אני יגיד לכם אני צריך לשלם את כל הסכום של הפלאפון
סתומרת שאין מצב שאתם פותחים את המכשיר כי המכשיר שווה2500 שקל
ניסתי לברר עם יורקום הם אמרו לי שאורנ"ג חייבים לפתוח לי את המכשיר כי הם לא מכירים את ה"יציאה שלהם" ערך שעוריי ואפילו אמרו לי ביורקום שזה עד 90 שקלים. הסיבה שאורנג הולכת ראש בקיר היא כי הם מפחדים שלקוחות שלהם שלקחו את המכשרים יעברו עם התניידות לרשת סלקום.
לעומת זאת עשיתי בדיקהעם רשת סלקום והם מוכרים את המכשירים שלהם נעולים אבל עם לקוח שלהם רוצה לפתוח אותו לסים זה אין בעיה תמורת 73 שקלים.
ועוד בירור שעשיתי עם יורקום אמרו לי שהם מביאים לרשת אורנ"ג וסלקום מכשירים פתוחים והם אלו שסוגרות אותם בכונה.
אז בקיצור נגרם לי עוגמת נפש ענקית כי בסה"כ אנילקוח של רשת אורנ"ג 3 שנים רצוף וקיבלתי יחס משפיל ושיקרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שתעשו אותי מרוצה דבר ראשון דיבורית לרכב כמו שאמרתם לי דבר שני תפתחו לי את המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר וינברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה