פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא חוזרות ותפקוד עלוב של שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך לעיל הצטרפתי לרשת כמנוי דור 3, והובטח לי שבהתאם לחוק החדש מספרי הישן ינויד תוך מספר שעות מרשת מירס למכשיר החדש.
מאז עבר שבוע (!), במהלכו ניהלתי לפחות 10 שיחות (מעל שעתיים סה"כ) עם שירות הלקוחות של החברה. בכל שיחה כזו הובטח לי חגיגית אחד משני הדברים :
א. "הבעיה תוקנה ותוך 3 שעות מספרך ינויד"
ב. "תוך שעה-שעתיים אני/נציג בכיר חוזר אליך עם עדכון"

אציין שפעם אחת בלבד חזר אלי נציג של החברה, ובכל מקרה מספרי לא נוייד עד עכשיו. אני מבין שכנראה יש בעיה טכנית יוצאת דופן עם ניוד המספר שלי, אבל זה
לא מצדיק הבטחות שווא וטרטורים.
לטפל באופן מיידי בבעית ניוד המספר או לבטל את העסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מבדיקה שערכנו במערכותינו, לא ניתן לאתר את הלקוח עפ"י מספר ה- orange המצוין בפנייה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה